Clownem w clowna. Wojna trwa

    0

    Platforma Obywatelska odpowiada na zaczepkę Wspólnoty Samorządowej. Riposta na bilbord, który od kilku dni zasłania okna biura poselskiego Zbigniewa Chlebowskiego w Rynku, znalazła się w dzisiejszym wydaniu Echa Miasta. Całą ostatnią stronę zajmuje reklama wyborcza z ostrą krytyką  Wspólnoty Samorządowej. Uwagę przyciąga wykrzywiona złośliwym uśmiechem  twarz mocno podobna do Jokera z komiksów o Batmanie,  na dodatek z dłońmi ściśniętymi w pięści i gotowymi do ciosu. Obok zdjęcie uśmiechniętego kandydata PO na prezydenta Świdnicy, Zbigniewa Szczygła.

    – Obiecaliśmy na początku kampanii wyborczej, że będzie to kampania spokojna i merytoryczna. Chcieliśmy rozmawiać merytorycznie, walcząc na argumenty. – tłumaczy Rafał Ząbczyk, rzecznik kampanii wyborczej PO w Świdnicy. – Jednak zapowiedzieliśmy, że jeżeli konkurencja rzuci rękawicę na stół, to ją podejmiemy. Wspólnota Samorządowa nie wytrzymała i zaatakowała. Pokazała nam i mieszkańcom  swoją prawdziwą twarz. Okazało się, że jest to twarz klauna, nie ukrywam, że to nas zaskoczyło. Ale przyjęliśmy to do wiadomości. I dlatego zestawiliśmy ze sobą clownem z człowiekiem z krwi i kości, jakim jest Zbigniew Szczygieł. Zachęcamy jednocześnie do merytorycznej debaty. Była do tego okazja wczoraj, na debacie prezydenckiej. Niestety, Wojciech Murdzek na tę debatę nie przyszedł, a szkoda bo było wiele pytań, do których powinien się ustosunkowa

    Poprzedni artykułPół wieku miłości do Świdnicy
    Następny artykułWspólnota odpowiada sądowym pozwem