Strona główna 0_Slider Adrian Kostera ze świdniczanami bije rekord Guinnessa!

Adrian Kostera ze świdniczanami bije rekord Guinnessa! [FOTO]

0

365 Triathlon to najdłuższe wyzwanie sportowe na świecie. Podjął się go sportowiec, ultra triathlonista Adrian Kostera. Jego cel to pokonać w ciągu roku dystans dłuższy od równika. 1205 km w wodzie i 31 132 km na rowerze – te dwa etapy już zaliczył, a teraz przed nim 7 833 km w butach do biegania. Łącznie to 40 170 km i to wszystko w scenerii Dolnego Śląska. Jeden dzisiaj rozpoczął się w Świdnicy.

Adrian Kostera z prawej

55 kilometrów – taki dystans codziennie do 31 maja musi pokonywać Adrian Kostera, aby zgodnie z planem ukończyć mordercze wyzwanie 365 Triathlon i ustanowić rekord Guinnessa w kategorii „najdłuższy triathlon na świecie”. Od 3 lutego do 1 marca tę trasę pokonywać będzie w Parku Centralnym w Świdnicy.

– Z moim wyzwaniem chciałbym dotrzeć do ludzi, którzy kończą maratony w 5 godzin, do tych, którzy w ogóle jeszcze nie wiedzą, że mogą zacząć się ruszać. Chcę zainspirować również tych, którzy się wstydzą, którzy z jakichś powodów znajdują wymówki w swoim życiu. Chciałbym pokazać im, że przygodę ze sportem można rozpocząć w każdym wieku i z każdym poziomem zaawansowania. Zachęcam wszystkich do uczestnictwa. Całość jest tak zorganizowana, żeby każdy mógł do mnie dołączyć – mówi Adrian Kostera.

Podczas biegu w Parku Centralnym każdy może dołączyć do Adriana i wspomóc go w trakcie aktywności. Trasa wiedzie wokół parku w pętli około 1 km. Sportowiec będzie zaczynał bieg ok. godz. 9.00 i kończył ok. godz. 17.00. W lutowe weekendy można oficjalnie wziąć udział w tym wydarzeniu zapisując się na stronie: https://online.datasport.pl/zapisy/portal/zawody.php?zawody=9113. Wpisowe przeznaczone będzie w całości na cel charytatywny, a uczestnik otrzyma pakiet startowy z drobnymi upominkami, w tym również od miasta Świdnica.

/red./

Poprzedni artykułJak osiągnąć konwersje na swoim blogu firmowym?
Następny artykułNajczęstsze Błędy i Kluczowe Elementy Skutecznego SEO Content Marketingu