Czy mieszkańcy Świdnicy oraz powiatu świdnickiego będą mogli załatwić sprawy dotyczące energii elektrycznej w stacjonarnym punkcie działającym na terenie miasta? Z takim wnioskiem wystąpiła grupa świdnickich radnych.
Z propozycją podjęcia przez miasto rozmów ze spółką Tauron w celu otwarcia punktu obsługi klienta wystąpili we wrześniu radni Zofia Skowrońska-Wiśniewska, Lesław Podgórski oraz Jan Jaśkowiak. Obecnie stacjonarne punkty energetycznego koncerny działają w Dzierżoniowie i Wałbrzychu. – Zwracamy się z wielką prośbą w imieniu dużej rzeszy mieszkańców Świdnicy o odtworzenie, a obecnie utworzenie, Biura Obsługi Klienta firmy Tauron. Wielu mieszkańców – szczególnie w podeszłym wieku – nie ma możliwości załatwienia spraw przez internet, a takich formalnych spraw związanych z poborem prądu jest wiele. W chwili obecnej jest pozytywne nastawienie firmy Tauron do tworzenia takich punktów w gminach – stwierdzili radni w złożonym wniosku.
Ich sugestię przekazano do energetycznej spółki, której przedstawiciele deklarują rozważenie zgłoszonej propozycji. – Rozumiemy oczekiwania mieszkańców miasta i weryfikujemy ewentualne rozwiązania, oparte o możliwość otwarcia punktu partnerskiego lub punktu obsługi klienta. Po dogłębnej analizie wrócimy do Państwa z informacją w tej sprawie – przekazała w odpowiedzi Anna Zawuszczak, dyrektor Centrum Zarządzania Stacjonarnym Kanałem Kontaktu w spółce Tauron Obsługa Klienta.
– Jednocześnie zapewniamy, że na bieżąco analizujemy ruch klientów w różnych kanałach kontaktu i dzisiaj prawie 90% z nich wybiera zdalne kanały kontaktu: formularze na stronie tauron.pl/obsluga, serwis i aplikację Mój TAURON, infolinię. Dodatkowo umożliwiliśmy również naszym klientom obsługę za pośrednictwem czatu i Messengera. Nie zapominamy o naszych seniorach. Uruchomiliśmy specjalnie dla nich dedykowaną kolejkę na infolinii. Badania jakości, które prowadzimy potwierdzają bardzo dobry odbiór tego rozwiązania przez osoby starsze, a zdecydowana większość rozmów kończy się podziękowaniem ze strony klientów za wyczerpujące wyjaśnienia i pomoc – zaznacza Zawuszczak.
/mn/