Strona główna Artykuł sponsorowany 5 zaskakujących faktów o odzieży reklamowej

5 zaskakujących faktów o odzieży reklamowej

0

Odzież reklamowa to jedno z najbardziej genialnych rozwiązań w branży marketingowej. Koszulki, bluzy, czapki, kamizelki i inne elementy garderoby ozdobione logo firmy to niezawodny sposób na podniesienie popularności danej marki. Użytkownicy takich ubrań, często używają ich podczas codziennych wypadów na miasto, a pracownicy ubrani w profesjonalne okrycia z logo tworzą wrażenie bardziej profesjonalnych. Jedno jest pewne — niemal każda większa marka poszukuje producentów estetycznej i profesjonalnie wyprodukowanej odzieży reklamowej. Jak tworzy się takie okrycia wierzchnie i dlaczego posiadanie ich w firmie jest ważne? Oto 5 faktów o odzieży reklamowej!

1. Pracownicy ubrania w odzież reklamową są postrzegani jako bardziej godni zaufania
Duże sieci restauracji, markety handlowe, znane marki kosmetyczne oraz inne przedsiębiorstwa zapewniają swoim pracownikom dostęp do odzieży firmowanej ich logo. Dzięki temu klient wchodząc do wybranego punktu, z łatwością odróżnia personel od przybyłych klientów, a sam widok tak ubranego personelu sprawia, że marka jest postrzegana jako godna zaufania, dobrze prosperująca i bardziej zapamiętywana.

2. Odzież reklamowa to prawdziwy sposób na pozyskanie klienta
Praktyczna odzież reklamowa P-M z logo firmy podarowana w prezencie dla klienta to doskonały sposób na stworzenie pozytywnego wizerunku firmy i zapadnięcie klientowi w pamięć. Użytkowana koszulka, bluzka, polar czy tez czapeczka zwykle przypomina użytkownikowi o pozytywnym doświadczeniu zakupowym i — jeśli pojawia się potrzeba zakupu kolejnych produktów lub usług — skłania do ponownego kontaktu z przedstawicielem marki. Taka odzież jest doskonałym gadżetem do podarowania potencjalnym klientom podczas każdej promocji, prezentacji lub też konferencji.

3. Odzież reklamowa może być dowolnie stylizowana
Logo, napis, motto lub rysunek na odzieży reklamowej może być dowolnie wybrany, a doświadczony producent dobiera technikę druku lub wyszywania tak, aby ubranie prezentowało się jak najlepiej. Podstawowe metody nanoszenia wybranych napisów o grafik to m.in.:

  • haftowanie,
  • sitodruk,
  • termotransfer,
  • sublimacja.

4. Odzież firmowa podnosi morale pracowników (ale tylko ta stylowa)
Odzież z logo marki podnosi morale pracowników, którzy przychodząc do miejsca pracy, przywdziewają porządne, eleganckie i praktyczne ubrania. Ważne jednak, aby były one naprawdę atrakcyjne i nie przysparzały ich użytkownikom wstydu. Z tego powodu zbyt krzykliwe, śmieszne i dziwaczne elementy garderoby reklamowej nie powinny być narzucane pracownikom. Warto więc pokusić się o klasykę wykonaną z materiałów bardzo dobrej jakości.

5. Odzież reklamowa jako prezent dla uczestników przyjęć okolicznościowych
Nic nie integruje ludzi bardziej niż wspólnie spędzony czas. Organizując imprezę firmową, wieczór panieński, konferencję lub inne zgromadzenie warto także wyposażyć jego uczestników w jednakowe koszulki lub czapki. Dzięki temu więzy grupy zacieśniają się, a popularność marki rośnie w siłę i szacunek.

/Artykuł sponsorowany

Poprzedni artykułSikorskiego już przejezdna w obu kierunkach. Zmieniono organizację ruchu [FOTO]
Następny artykułNajnowsze dane o zakażeniach w kraju, województwie i powiecie świdnickim