Strona główna Wydarzenia Świdnica W sprawach wody i ścieków tylko zdalnie

W sprawach wody i ścieków tylko zdalnie

0

Od dzisiaj klienci nie będą mogli wejść do biur Świdnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. Firma wydała komunikat.

„W związku z dynamicznym wzrostem liczby zachorowań na COVID, mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego klientom i pracownikom naszej spółki, w trosce o niezakłócone funkcjonowanie dostaw wody i odbioru ścieków, od dnia 24 stycznia 2022 r. obsługa interesantów będzie prowadzona wyłącznie w formie zdalnej, a biura spółki nie będą dostępne dla osób niezatrudnionych.

Wszystkie sprawy prosimy załatwiać drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:

stronę internetową: https://spwik.swidnica.pl/kontakt.html profil firmowy na Facebook

adres e-mail: [email protected]

telefon: 74/851-58-10

Umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków: 74 /851-58-36

Biuro Obsługi Klienta: 74 /851-58-36, 74/851-58-57, 74/851-58-56

Odczyt wodomierza: 74 /851-58-36, 74/851-58-57, 994 lub pocztą mailową na adres: [email protected]

Zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994 lub 74/851-58-40 (dyspozytor)

Niezbędne formularze można pobrać klikając ten link: https://www.spwik.swidnica.pl/arti…/page/Pliki-do-pobrania

Wszelkie dokumenty i wnioski można również złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do budynku B w siedzibie przy ul. Wrocławskiej 10.

Zapewniamy, że niezależnie od rozwoju sytuacji epidemiologicznej oraz wszystkich przyjętych teraz i w przyszłości rozwiązań, produkcja wody trwać będzie bezpiecznie i bez zakłóceń, podobnie jak odbiór i oczyszczanie ścieków.”

Poprzedni artykułWydajne i jakościowe akumulatory – analiza cyklu życia baterii
Następny artykułJak urządzić sypialnie zgodnie z trendami na 2022 rok?