Od dzisiaj klienci nie będą mogli wejść do biur Świdnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. Firma wydała komunikat.
„W związku z dynamicznym wzrostem liczby zachorowań na COVID, mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego klientom i pracownikom naszej spółki, w trosce o niezakłócone funkcjonowanie dostaw wody i odbioru ścieków, od dnia 24 stycznia 2022 r. obsługa interesantów będzie prowadzona wyłącznie w formie zdalnej, a biura spółki nie będą dostępne dla osób niezatrudnionych.
Wszystkie sprawy prosimy załatwiać drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:
stronę internetową: https://spwik.swidnica.pl/kontakt.html profil firmowy na Facebook
adres e-mail: [email protected]
telefon: 74/851-58-10
Umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków: 74 /851-58-36
Biuro Obsługi Klienta: 74 /851-58-36, 74/851-58-57, 74/851-58-56
Odczyt wodomierza: 74 /851-58-36, 74/851-58-57, 994 lub pocztą mailową na adres: [email protected]
Zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994 lub 74/851-58-40 (dyspozytor)
Niezbędne formularze można pobrać klikając ten link: https://www.spwik.swidnica.pl/arti…/page/Pliki-do-pobrania
Wszelkie dokumenty i wnioski można również złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do budynku B w siedzibie przy ul. Wrocławskiej 10.
Zapewniamy, że niezależnie od rozwoju sytuacji epidemiologicznej oraz wszystkich przyjętych teraz i w przyszłości rozwiązań, produkcja wody trwać będzie bezpiecznie i bez zakłóceń, podobnie jak odbiór i oczyszczanie ścieków.”