Jest zgrabna, nie zasłania zdjęcia, a jednocześnie przyciąga uwagę. Świdniczanie mogą wesprzeć lokalne małe firmy oraz zabytkowe obiekty małym gestem i w prosty sposób dzięki nakładce na fb zachęcać turystów do odwiedzenia Świdnicy w wakacje.
Pandemia koronawirusa odbiła się na małej gastronomii, zdecydowanie zmniejszyła się liczba turystów odwiedzających Kościół Pokoju i katedrę. Każda zachęta do przyjazdu jest cenna.
Na pomysł, jak w prosty sposób promować rodzinne miasto wpadła Agnieszka Bielawska-Pękala, dziennikarka i specjalistka PR. – Jako lokalna patriotka poprosiłam sympatycznego kolegę o nakładkę na zdjęcie profilowe. I dostałam dzięki Robert Siwek! A wszystkich oczywiście zapraszam do odwiedzania naszego pięknego miasta nie tylko w wakacje! To świetna baza wypadowa, zabytki, dobre restauracje (właśnie nowa się otworzyła w Rynku). W ogóle – fajnie tu jest – tłumaczy swój prywatny wkład w promocję miasta.
Nakładkę za darmo zaprojektował i bezpłatnie udostępnia KOKOON.pl
/red./