Strona główna Sport Piłka nożna Spore emocje aż do ostatniego starcia…

Spore emocje aż do ostatniego starcia…

0

Zwycięstwo i komplet punktów dla dziewcząt z SP 6 w Świdnicy w zawodach “Współzawodnictwa szkolnego 2018-2019” w halowej piłce nożnej klas 7-8 szkół podstawowych i trzech klas gimnazjalnych. Tym samym “szóstka” umacnia się na prowadzeniu po ubiegłotygodniowym zwycięstwie dziewcząt w trójkach siatkarskich.

– Choć halówka to nietypowa dyscyplina sportu dla dziewcząt, to w rozgrywkach szkolnych niektórym zawodniczkom nie brakowało techniki gry. Była też zaciętość i dużo emocji. Do imprezy zorganizowanej 12 marca przez Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji przystąpiło sześć reprezentacji świdnickich podstawówek. Turniej rozgrywany w hali na Zawiszowie przy SP 1 rozpoczął się od gier systemem “każdy z każdym” w dwóch grupach eliminacyjnych. Następnie po dwie najlepsze drużyny walczyły pomiędzy sobą w ścisłych finałach. O wyrównanym poziomie rywalizacji świadczy fakt, iż dopiero ostatnie spotkanie decydowało o kolejności miejsc na podium. Dziewczęta z SP 6 po remisie w finałach z “czwórką” (0:0) i wygranych meczach z SP 2 (3:1) oraz z SP 105 (1:0), czekały na wynik meczu drużyn SP 4 i SP 2. Przy wygranej “czwórki” różnicą co najmniej dwóch goli więcej, to zawodniczki tej szkoły zajęłyby pierwsze miejsce. Ostatecznie zwycięsko z potyczki wyszła reprezentacja SP 2 (2:0), zajmując tym samym drugie miejsce w zawodach. Zespołowi SP 4 pozostało stanąć na najniższym stopniu podium – relacjonuje przebieg turnieju Waldemar Kurek ze Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

Na zakończenie organizator imprezy przygotował dla zawodniczek pamiątkowe dyplomy oraz medale. Wyróżnione zostały też najlepsze zawodniczki: Maja Banaszak (SP 1), Wiktoria Podleśna (SP 2), Amelia Kozina (SP 4), Wiktoria Olejnik (SP 6), Maja Sakowska (SP 105), Natalia Piestrak (SP 315).

Końcowa klasyfikacja (z punktacją do współzawodnictwa):
1. SP 6 – 10 pkt
2. SP 2 – 8 pkt
3. SP 4 – 7 pkt
4. SP 105 – 6pkt
5. SP 315 – 5 pkt
6. SP 1 – 4 pkt

/OSiR/