Strona główna Wydarzenia Dlaczego warto pozycjonować swoją stronę?

Dlaczego warto pozycjonować swoją stronę?

0

Jeżeli pojawia się jakiś problem, albo potrzeba skorzystania na przykład z usług dobrego fryzjera, zaufanej firmy budowlanej bądź renomowanego projektanta wnętrz, pierwsze co robimy, to wpisujemy odpowiednią frazę w wyszukiwarkę. No właśnie, a co jeśli to my jesteśmy tą marką, której poszukują nasi potencjalni klienci? Dowiedz się, jak dzięki działaniom SEO możesz dotrzeć do klientów.

Jak działa SEO i pozycjonowanie?

Któż z nas nie poszukuje w internecie odpowiedzi na nurtujące pytania? To w końcu najszybszy i najprostszy sposób by pozyskać informacje na temat, który nas interesuje. Dlatego firmy, które pojawiają się wysoko w wynikach wyszukiwania mają większe szanse na to, że więcej osób kliknie w ich witrynę i tym samym stanie się ich klientami. Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu możesz wyprzedzić konkurencję i stać się cenioną marką na rynku.

Specjaliści od SEO każdego dnia śledzą najczęściej wprowadzane do wyszukiwarek zwroty, słowa czy frazy. Następnie dostarczają je copywriterom, by mogli oni stworzyć artykuły czy wpisy blogowe, zawierające nie tylko odpowiednią treść, ale i hasła. Dzięki umieszczaniu w tekstach linków prowadzących do strony głównej czy podstron, witryna jest uznawana przez specjalny algorytm Google za atrakcyjną i godną uwagi. Dlatego też zaczyna pojawiać się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania. Przykładowo, po wpisaniu frazy pozycjonowanie Wrocław natrafimy na dobrze wypozycjonowane strony – blogi i serwisy ekspertów zajmujących się SEO we Wrocławiu.

Docierasz do większej grupy odbiorców

Dzięki pozycjonowaniu, każdy kto wpisuje w wyszukiwarkę zagadnienie związane z naszą branżą, natychmiast uzyskuje pożądaną odpowiedź. Pozycja naszej strony w wynikach wyszukiwania Google ma ogromny wpływ na to, czy dany użytkownik zainteresuje się właśnie naszą ofertą. Mało kto odwiedza przecież kolejne strony wyników – nawet dolne pozycje z pierwszej strony cieszą się małym zainteresowaniem.  Dlatego im wyższe jest nasze miejsce w wyszukiwarce, tym większa szansa na pozyskanie nowych klientów.

Budujesz swoją markę oraz wizerunek

Dzięki własnej stronie www nie tylko budujemy wizerunek swojej firmy w przestrzeni internetowej, ale również docieramy do świadomości osób, które ją odwiedzą. To sprawia, że ugruntowujemy swoją pozycję na rynku i wyróżniamy się na tle konkurencji. Nawet jeśli dana osoba nie zdecyduje się skorzystać z naszej oferty, to zapadniemy jej w pamięć: nasze logo, hasło, filozofia marki, czy zdjęcia przedstawiające sztab ekspertów. Dzięki temu, gdy następnym razem będzie interesować się tematami związanymi z naszą działalnością, może zdecydować się na nasz produkt lub usługę.

Dobrze wypozycjonowana strona to skuteczniejsza reklama

Profesjonalna strona internetowa, która znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania, staje się doskonałą formą reklamy naszych usług, doświadczenia czy oferty jaką przygotowaliśmy dla naszych klientów. Warto również wspomnieć, że jest ona o wiele tańsza niż reklama tradycyjna, którą widzimy na bilbordach, w telewizji, czy na ulotkach. Oprócz tego, pracuje ona na nasz wizerunek 24 godziny na dobę – bo przecież wejść na naszą stronę można w każdej chwili.

Tworzysz relacje z klientami

Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce zapewnimy naszej stronie częste odwiedziny. Całkiem możliwe, że osoby, które do nas zajrzą będą ciekawe, co mamy im do zaoferowania. Dlatego chętniej będą zapisywać się do newsletterów, czy też wchodzić na naszą firmową stronę na Facebooku oraz Instagramie. W ten sposób budujemy dobre relacje. Klient może w każdej chwili o coś zapytać lub dowiedzieć się o aktualnej promocji. Codzienne „podglądanie” tego, co dzieje się w naszej firmie sprawia, że klienci zaczynają nam ufać i darzyć nas szacunkiem. Dlatego też, gdy tylko będą potrzebowali produktu lub usługi, które oferujemy, mogą wybrać naszą propozycję.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułŚwidniczanie zapłacą dodatkowy milion złotych podatków
Następny artykułPowitanie Nowego Roku bez fajerwerków? Świdnicka radna apeluje