Pierwsze zakupy w Czerwonej Torebce

    2

    W przyszłym roku w Świdnicy, a w sobotę, 10 grudnia 2011, zostanie otwarty w Świebodzicach obiekt handlowy w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka. Inwestycja jest zlokalizowana przy ul. Mieszka 1. Wśród najemców znajdują się przedstawiciele zarówno lokalnych przedsiębiorców, jak i marki sieciowe. Na pierwszych klientów czeka moc atrakcji w postaci upominków i rabatów cenowych.

    Obiekt handlowy Czerwona Torebka w Świebodzicach to zespół lokali zlokalizowany w nowoczesnym, jednokondygnacyjnym obiekcie o powierzchni 638 mkw. Od soboty (10 grudnia) będzie można zrobić zakupy w nowej aptece Lawenda, sklepie z artykułami RTV i AGD Mix Electronics, sklepie mięsnym Zyguła oraz Drogerii Kropka. Wszystkie sklepy posiadają osobne wejścia. Dodatkowo do dyspozycji klientów oddano 31 miejsc parkingowych. Mamy nadzieję, że opracowana przez nas koncepcja obiektu – jego format i oferta – spełnią oczekiwania zarówno naszych klientów, jak i najemców – mówi Paweł Ciszek, Dyrektor Działu Zarządzania i Komercjalizacji Grupy Czerwona Torebka. Z okazji otwarcia obiektu, na klientów czekają promocje i rabaty cenowe sięgające nawet 80% oraz konkurs z nagrodami, w których do wygrania są pamiątkowe upominki w postaci modnych zegarków Jelly Watch. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie ulotki z kodem kreskowym. Mieszkańcy mogą ją znaleźć w swoich skrzynkach pocztowych, a także otrzymać na miejscu w trakcie uroczystości otwarcia. Ponadto między godziną 11:00 a 15:00 wszyscy goście będą mogli rozgrzać się przy tradycyjnej grochówce.

    W ciągu 10 lat w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka powstanie 1.950 obiektów na terenie całego kraju. W województwie dolnośląskim w zaawansowanym procesie inwestycyjnym znajduje się 9 obiektów. Poza Świebodzicami Czerwone Torebki powstaną m.in.: w Legnicy, Lubaniu, Polkowicach, Wałbrzychu i Zgorzelcu. Obiekty będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. W zależności od specyfiki i potencjału danej lokalizacji wśród najemców znajdą się zarówno sieci popularnych, ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy.