Kongres Regionów o marketingu miast

    2

    Już za niespełna trzy tygodnie rusza II Ogólnopolski Kongres Regionów. Wielkie spotkanie samorządowców zaplanowano w Świdnicy w dn. 10-12 maja. Kongres będzie poświęcony nie tylko zmianom ustrojowym, kwestiom bezpieczeństwa, ale także promocji, marketingowi i reklamie polskich miast oraz gmin.

    Temat ten będą poruszać eksperci z Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA oraz zaproszeni praktycy z międzynarodowych agencji reklamowych. Wszystko to w ramach specjalnej ścieżki Marketingu Miast i Regionów.

    Tematy paneli dyskusyjnych to m. in.

    • „Nic nie dzieje się bez przyczyny. Czyli jak dobrze zlecić kampanię”;

    • „Reklama od kuchni, czyli jak dobrze napisane zadanie przekształcić w skuteczną kampanię promocyjną”;

    • „Diabeł tkwi w mediach, czyli jak skutecznie wybrać kanały komunikacji do swojej akcji reklamowej”

    • „Najlepsze i najgorsze kampanie reklamowe miast i regionów. O czym pamiętać, czego unikać.”

    W trakcie trzech dni zaplanowano trzy sesje plenarne i kilkadziesiąt paneli dyskusyjnych. Dyskusje podzielono na kilka ścieżek tematycznych: polityka, ustrój samorządów, relacje rząd-samorząd, gospodarka, biznes, inwestycje, urząd-obywatel, drogi i motoryzacja, e-urząd, e-obywatel, sport, EURO 2012.

    Do rozmów zaproszeni zostali przedstawiciele samorządów – prezydenci miast, burmistrzowie, starostowie i wójtowie oraz biznesu, administracji publicznej, Unii Europejskiej, a także eksperci, naukowcy i dziennikarze.

    ***

    Ogólnopolski Kongres Regionów „Samorząd – Inwestycje – Rozwój” organizowany jest przez wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska, wydawcę m.in. Newsweeka, Faktu, Forbesa, Auto Świata, Komputer Świata oraz Miasto Świdnica. W trakcie Kongresu przedstawiane są praktyczne rozwiązania, z których mogą skorzystać przedstawiciele samorządu. To także przyczynek do rozmów samorządowców z biznesem, organizacjami samorządowymi i pozarządowymi oraz przedstawicielami ministerstw i agend rządowych.

    W trakcie Kongresu, oprócz paneli dyskusyjnych i sesji plenarnych, odbywają się również prezentacje, warsztaty i imprezy towarzyszące. Wręczane są nagrody w prestiżowych rankingach samorządowych, organizowanych przez tygodnik „Newsweek Polska”, miesięcznik „Forbes”, dwutygodnik „Komputer Świat” oraz Związek Powiatów Polskich.

    ***

    I edycja Kongresu, która odbyła się w dniach 19-21 maja 2010 roku, w Świdnicy zgromadziła niemal 1 500 uczestników, którzy wzięli udział w blisko stu panelach dyskusyjnych i czterech sesjach plenarnych.

    II edycja Kongresu odbędzie się w dniach 10-12 maja 2011 roku. Organizatorzy spodziewają się ok. 2 000 uczestników.

    Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Bronisław Komorowski objął honorowym patronatem II edycję ogólnopolskiego Kongresu Regionów.

    Więcej informacji: www.kongresregionow.pl

    Poprzedni artykułMłodzieżowe Centra Kariery
    Następny artykułTradycyjne jajeczko u seniorów