Świdnica w trójce miast wyróżnionych w projekcie „Postaw na eurozarządzanie”. Jego celem było zbudowanie 10 lokalnych partnerstw, złożonych z członków miejskich instytucji i działaczy, związanych z promocją, turystyką i sportem oraz wspólne zbudowanie strategii promocji marki.
Podczas czterech dwudniowych sesji warsztatowych, przeprowadzonych pod opieką doświadczonych trenerów powstała Strategia Promocji Marki Gminy Miasta Świdnica nazwana „Rynek Idei”. Agencja Rozwoju Innowacji – realizator projektu – postanowiła docenić aktywność i zaangażowanie świdnickiego zespołu roboczego. Niedawno podczas konferencji podsumowującej projekt partnerstwo Świdnicy otrzymało wyróżnienie oraz statuetkę „Gmina Dobrej Marki”, jako jedno z trzech najlepszych w projekcie. Nagrodzone partnerstwo stworzyli: Miasto Świdnica, Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, Miejska Biblioteka Publiczna w Świdnicy, Towarzystwo Regionalne Ziemi Świdnickiej, Automobilklub Sudecki, Lokalna Organizacja Turystyczna „Księstwo Świdnicko-Jaworskie”, Liga Kobiet Polskich Oddział w Świdnicy, Stowarzyszenie „Wyzwolenie”.