Strona główna 0_Slider Punkt obsługi klienta spółki Tauron powróci do Świdnicy? Jest zapowiedź

Punkt obsługi klienta spółki Tauron powróci do Świdnicy? Jest zapowiedź

0

Czy mieszkańcy Świdnicy oraz powiatu świdnickiego będą mogli załatwić sprawy dotyczące energii elektrycznej w stacjonarnym punkcie działającym na terenie miasta? W ubiegłym roku z takim wnioskiem wystąpiła grupa świdnickich radnych. Zgłoszony przez nich postulat ma szansę na realizację.

Punkt partnerski Taurona mieszczący się dawniej przy ulicy Ofiar Oświęcimskich w Świdnicy (po lewej), Punkt Obsługi Klienta w Dzierżoniowie (po prawej)

Z propozycją podjęcia przez miasto rozmów ze spółką Tauron w celu otwarcia punktu obsługi klienta wystąpili we wrześniu 2023 roku radni Zofia Skowrońska-Wiśniewska, Lesław Podgórski oraz Jan Jaśkowiak. Obecnie stacjonarne punkty energetycznego koncerny działają w Dzierżoniowie i Wałbrzychu. – Zwracamy się z wielką prośbą w imieniu dużej rzeszy mieszkańców Świdnicy o odtworzenie, a obecnie utworzenie, Biura Obsługi Klienta firmy Tauron. Wielu mieszkańców, szczególnie w podeszłym wieku, nie ma możliwości załatwienia spraw przez internet, a takich formalnych spraw związanych z poborem prądu jest wiele. W chwili obecnej jest pozytywne nastawienie firmy Tauron do tworzenia takich punktów w gminach – stwierdzili radni w złożonym wniosku.

Ich sugestię przekazano do energetycznej spółki, której przedstawiciele zadeklarowali rozważenie zgłoszonej propozycji. – Rozumiemy oczekiwania mieszkańców miasta i weryfikujemy ewentualne rozwiązania, oparte o możliwość otwarcia punktu partnerskiego lub punktu obsługi klienta. Po dogłębnej analizie wrócimy do Państwa z informacją w tej sprawie. Jednocześnie zapewniamy, że na bieżąco analizujemy ruch klientów w różnych kanałach kontaktu i dzisiaj prawie 90% z nich wybiera zdalne kanały kontaktu: formularze na stronie tauron.pl/obsluga, serwis i aplikację Mój TAURON, infolinię. Dodatkowo umożliwiliśmy również naszym klientom obsługę za pośrednictwem czatu i Messengera. Nie zapominamy o naszych seniorach. Uruchomiliśmy specjalnie dla nich dedykowaną kolejkę na infolinii – informowała w odpowiedzi Anna Zawuszczak, dyrektor Centrum Zarządzania Stacjonarnym Kanałem Kontaktu w spółce Tauron Obsługa Klienta

We wtorek, 28 maja prezydent Świdnicy potwierdziła, że energetyczny koncern przychylił się do zgłoszonej propozycji. – Mamy dobre wieści. Za kilka dni Tauron ogłasza przetarg na wyłonienie operatora punktu obsługi klienta. Sprawa, którą rozpoczęliśmy procedować w ubiegłym roku, znajdzie taki finał, iż przynajmniej tzw. POK zostanie uruchomiony w Świdnicy we współpracy z podmiotem, który będzie chciał takie usługi dla Taurona prowadzić. Mam nadzieję, że Tauron wyłoni takiego wykonawcę, który zagwarantuje dobrą obsługę – poinformowała Beata Moskal-Słaniewska.

/mn/

Poprzedni artykułKocurek z białą obróżką Czyja zguba?
Następny artykułNiepowodzenia w postępowaniach wywłaszczeniowych: 5 typowych błędów