Strona główna Artykuł sponsorowany Atrakcyjne prezenty firmowe dla klientów. Co wybrać?

Atrakcyjne prezenty firmowe dla klientów. Co wybrać?

0

Stałą praktyką promującą sprzedaż jest oferowanie próbek produktów, które mają duży wpływ na wybór danej firmy przez klienta. Wciąż są bardzo pomocne, ponieważ umożliwiają zapoznać się z funkcjami i zastosowaniem towarów. W relacjach biznesowych warto jednak wychodzić poza schemat. Popularnością zaczęły cieszyć się prezenty dla firm – elegancko zapakowane i nawiązujące do rodzaju działalności przedsiębiorstwa. Wybierz jeden z nich i staraj się pozyskać lojalność klienta!

Prezenty biznesowe – droga do serca klienta

Podejmując współpracę z ważną marką, automatycznie pojawia się potrzeba zaimponowania drugiej stronie. Dobrze zaprojektowane prezenty firmowe dla klientów są niczym kwiaty wręczane na pierwszej randce. Stają się elementem rytuału nawiązywania bliskości, a jednocześnie podkreślają, że ta relacja jest istotna. W tym przypadku dla interesów przedsiębiorstwa, którym zarządzasz. Nie należy oczywiście ograniczać się do powitalnych upominków. Ich znaczenie bywa nawet większe, jeśli są wręczane w kolejnych miesiącach współpracy, ponieważ utrwalają zbudowaną więź między przedsiębiorstwem a klientem.

Marka może być w ten sposób zapamiętana, o ile zadba o właściwą oprawę podarunku. Nie trzeba narażać się na duże wydatki, ponieważ drogie gadżety często są odbierane w sposób jednoznaczny i niestety negatywny. Inaczej sprawa wygląda, gdy zdecydujesz się na prezenty biznesowe codziennego użytku – słodycze w eleganckim opakowaniu, naturalne kosmetyki lub inne gadżety, takie jak termos, skarpetki z zabawnym tekstem lub aromatyczna herbata. Wówczas drobny upominek jest po prostu miłym gestem; zapowiedzią dobrej współpracy lub podziękowaniem za pomyślnie przeprowadzony projekt.

Najważniejsze elementy, jakie powinny mieć prezenty dla firm

Pora przejść od teorii do praktyki. Czym powinny wyróżniać się idealne prezenty firmowe dla klientów? Aby udzielić odpowiedzi, należy na samym początku wyjść od wypisania cech, które związane są z tożsamością marki partnera biznesowego. Takie działanie pomoże dopasować upominek do grupy docelowej, czyli osób zatrudnionych w firmie klienta. To często ludzie o różnych osobowościach i temperamentach, ale przez fakt, że pracują w jednym przedsiębiorstwie, niektóre zainteresowania, nawyki, czy przekonania, mogą być wspólne. Zwłaszcza w obrębie wartości samej marki i profilu jej działalności.

Kto wybiera pracę np. w branży samochodowej, zapewne choćby w minimalnym stopniu interesuje się autami. Prezenty biznesowe mogą zatem mieć na opakowaniu motyw związany z motoryzacją. Jeżeli planujesz zamówić w hurtowej ilości prezenty biznesowe na święta, od razu pomyśl o adekwatnej oprawie. Renifery, śnieżynki, bałwanki i choinki są mile widziane jako motywy przewodnie oprawy graficznej!

Zamów prezenty dla firm w agencji reklamowej

Dział marketingu jest najczęściej tym miejscem, gdzie powstają kreatywne pomysły na budowanie relacji z klientem. Dbałość o zewnętrzny wizerunek firmy jest pracochłonnym zajęciem. Marketerzy chcą wprawdzie czuwać nad realizacją wszystkich zadań, ale część z nich mogą przecież zlecić innym agencjom reklamowym.

Jedną z nich jest poznańska agencja reklamowa Hands.pl, która w swojej ofercie ma oprócz tworzenia strategii marketingowych właśnie opracowywanie koncepcji specjalnych upominków. Atrakcyjne prezenty biznesowe na święta lub inne okazje powstają na bazie dotychczasowych doświadczeń i szczegółowej analizy zlecenia. Zaufaj grupie Hands i właśnie jej powierz przygotowanie atrakcyjnych upominków!

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułGaleria Świdnicka zaprasza zakochanych do kina
Następny artykułPrezydent miasta zauważyła, że jest miejska kamera na ul.Saperów