Strona główna Artykuł sponsorowany Pudełka wysyłkowe dla e-commerce

Pudełka wysyłkowe dla e-commerce

0
Prowadzisz sklep internetowy? Jednym z integralnych elementów procesu sprzedaży jest pakowanie produktów zamówionych przez klientów. Od jakości opakowań może zależeć to, czy produkt dotrze do klienta w nienaruszonym stanie. Jak to osiągnąć? Wystarczy wybrać pudełka wysyłkowe dedykowane branży e-commerce.

Dlaczego pudełka wysyłkowe w e-commerce mają znaczenie?

Cena i jakość produktu to nie wszystko – klienci oceniają sklepy internetowe również pod względem sprawności realizacji zlecenia i sposobu zapakowania produktu. Sprzedajesz przez internet produkty ekologiczne? Nie możesz sobie pozwolić na lekceważenie kwestii opakowań – stosowanie opakowań foliowych zamiast kartonowych może skończyć się odpływem klientów i wysypem negatywnych opinii.

Rodzaj pudełek kartonowych wykorzystywanych w e-commerce ma wpływ także na tempo przygotowania przesyłek. Pudełka wysyłkowe projektowane i produkowane z myślą o sklepach internetowych korzystnie wyróżniają się czasem potrzebnym na ich złożenie i zamknięcie. Efekt? Pracownik nie traci czasu, pracuje bardziej wydajnie i nawet śpiesząc się, może prawidłowo spakować zamówienia. To z kolei oznacza, że klienci e-sklepu otrzymają zamówienia w deklarowanym terminie.

Czym wyróżniają się opakowania wysyłkowe dla sklepów internetowych?

W ofercie producentów dostępnych jest wiele rodzajów tekturowych opakowań, jednak tylko niektóre są sprzedawane jako „opakowania wysyłkowe dla sklepów internetowych”. Takie opakowania można obejrzeć na stronie https://viki.com.pl/oferta/. Czym się one wyróżniają?

Opakowania wysyłkowe dla e-commerce – cechy charakterystyczne:

  • projektuje się je z myślą o pracownikach sklepów internetowych – pudełka są wyposażone w pasek klejowy oraz tasiemkę zrywającą, dzięki czemu podczas składania nie trzeba korzystać z taśmy klejącej;
  • rozpakowywanie produktu jest niezwykle proste – co ma ogromne znaczenie dla klienta, który nie musi szukać np. nożyczek i obawiać się uszkodzenia produktu podczas otwierania pudełka;
  • pudełko jest estetyczne – to z kolei nie pozostaje bez wpływu na wizerunek sklepu internetowego w oczach klienta.

Wymienione zalety nie są wszystkimi, które można wskazać – trzeba pamiętać, że opakowania wysyłkowe dla e-commerce mają też sporą powierzchnię nadruku. Co to oznacza w praktyce? Duże możliwości spersonalizowania pudełek – mogą one jasno wskazywać na nadawcę przesyłki.

Jak wybrać pudełka kartonowe dla e-sklepu?

Opakowania wysyłkowe dla sklepów internetowych wyróżniają się użytymi rozwiązaniami – ułatwiają pakowanie produktów pracownikom e-sklepów i jednocześnie umożliwiają szybkie dostanie się do zawartości przez klienta. Jednak opakowania wysyłkowe dla e-commerce nie są jedyną możliwością – właściciele e-sklepów mogą zdecydować się też na inne pudełka.

Przykładowo Producent Opakowań Tekturowych Viki Family – https://viki.com.pl/ – ma w swojej ofercie następujące pudełka, które mogą trafić do magazynu sklepu internetowego:

  • pudełka tekturowe wysyłkowe E-CO BOX – linia produktów dedykowana dla branży e-commerce;
  • pudełka klapowe – ich przechowywanie nie nastręcza kłopotu, a ich składanie jest szybkie (również nie wymagają one taśmy klejącej, ale są mniej estetyczne niż opakowania tekturowe dedykowane e-commerce);
  • pudełka fasonowe – są one dostępne w różnych wymiarach i idealnie nadają się do pakowania produktów o mniej typowych kształtach;
  • pudełka z nadrukami fleksograficznymi – nadruki mogą być wielokolorowe, dzięki czemu będą przykuwać uwagę.

Które pudełka tekturowe wybrać? To kwestia indywidualna – pod uwagę warto wziąć m.in. rodzaj oferowanych produktów, ilość nadawanych w ciągu miesiąca przesyłek i wreszcie rachunek ekonomiczny.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułSmaki regionu, folklorystyczne występy i inne atrakcje. Zbliża się Festiwal Dolny Śląsk na Ludowo w Dobromierzu
Następny artykułFizjologiczne problemy świdniczan [FOTO]