Strona główna 112 Wpłaciła zaliczkę, opał nie dotarł

Wpłaciła zaliczkę, opał nie dotarł

0

Kolejna osoba została oszukana przy zakupie opału na zimę. W czwartek policjanci z Komisariatu w Strzegomiu przyjęli zgłoszenie od 54-letniej mieszkanki powiatu świdnickiego, która padła ofiarą oszustów.

– W dobie wszechobecnych transakcji internetowych nikogo nie dziwi, że 54-latka wykorzystała wyszukiwarkę, aby znaleźć miejsce, gdzie można kupić pożądany produkt, jakim jest opał. Niestety została oszukana. Po wpłaceniu zaliczki za pellet i transport na wskazane konto, kontakt ze” sprzedającym” się urywał. Oczywiście zakupiony opał nie trafił do kupującej – informuje mł. asp. Magdalena Ząbek ze świdnickiej policji. Oszukana straciła 700 zł.

– Na stronie Internetowej Polskiej Rady Pelletu znajdziemy informacje o wiarygodnych producentach tego surowca. Warto korzystać z oficjalnych serwisów. Natomiast na pewno nie warto ufać każdemu ogłoszeniu  w popularnych serwisach sprzedażowych publikowanych w Internecie. Osoby, które zamieszczają tego typu oferty, bardzo często robią to po prostu dla szybkiego zysku. Jeśli uda się im kogoś naciągnąć, zwyczajnie urywają kontakt – opisuje rzeczniczka świdnickiej policji i apeluje, by nie wierzyć w nadzwyczajne okazje.

/opr. red./

Poprzedni artykułChcą ratować zdrowie sąsiada. Charytatywny kiermasz w Burkatowie
Następny artykułZatrzymać rozpędzonego lidera