Strona główna Wydarzenia Gmina Świdnica Gminne wodociągi wprowadzają ograniczenia w obsłudze klientów

Gminne wodociągi wprowadzają ograniczenia w obsłudze klientów

0

Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, a także mając na uwadze bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, biuro oraz kasa w siedzibie spółki w Bystrzycy Dolnej zostają zamknięte do odwołania.

Klienci proszeni są o zgłaszanie spraw telefonicznie lub drogą elektroniczną:

  • podanie stanu wodomierza, rozliczenia, zawieranie lub zmiana umów: tel. 74 851 59 83,  e-mail:  [email protected]
  • podanie stanu wodomierza – telefony do inkasentów: 665-199-104,   665-195-105,   665-201-107
  • włączenia do sieci, warunki techniczne, uzgodnienia i odbiory techniczne:  tel. 74 851 59 81,  e-mail :  [email protected]
  • zgłaszanie awarii, sprawy dot. eksploatacji sieci i urządzeń wod.-kan.: tel. 74 851 59 87,  e-mail :  [email protected] , [email protected]
  • pozostałe sprawy – sekretariat  tel. 74 851 59 80,  e-mail:  [email protected]

Wskazane jest samodzielne odczytywanie wodomierzy i telefoniczne lub e-mailem podawanie stanu licznika w terminach odczytów poszczególnych miejscowości. Wpłaty należności należy dokonywać drogą elektroniczną.

Dokumenty należy składać drogą pocztową, do skrzynki podawczej znajdującej się w izolowanej części wejścia do siedziby spółki lub do skrzynki pocztowej przy wjeździe na teren posesji spółki albo drogą elektroniczną w postaci skanów na w/w adresy e-mail.

W uzasadnionych przypadkach możliwy jest bezpośredni kontakt z pracownikiem po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.

/UG Świdnica, opr. mn/

Poprzedni artykułŚwidnickie pogotowie z nową karetką. Wymiany wymagają kolejne pojazdy
Następny artykuł549 pożarów, ponad 200 zdarzeń drogowych. Świdniccy strażacy podsumowali 2021 rok