Strona główna Artykuł sponsorowany Promocja firmy – SEO i PPC

Promocja firmy – SEO i PPC

0

Chcesz, aby Twoja firma osiągnęła sukces w sieci i cieszyła się renomą? Zdecyduj się na jej promocję poprzez pozycjonowanie SEO i kampanie PPC.

Promocja firmy – SEO i PPC
Ogromna konkurencja w branży e-commerce sprawia, że wejście na rynek z nowym biznesem wymaga bardzo szeroko zakrojonych działań marketingowych. Absolutną podstawą jest tzw. pozycjonowanie firm. To skomplikowany i czasochłonny proces, którego celem jest wyprowadzenie strony internetowej na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Prawidłowo zrealizowany ma dodatkowo wpływ m.in. na zwiększenie świadomości o marce i poprawę jej wizerunku.

Na promocję firmy w sieci składają się działania SEO i kampanie PPC
Budowa strony internetowej to dopiero początek drogi do osiągnięcia sukcesu w sieci. Niedawno uruchomiony sklep internetowy jest praktycznie niewidoczny dla potencjalnych klientów. Nawet jeśli zostanie zaindeksowany przez Google i znajdzie się w spisie, będzie pojawiać sie na odległych pozycjach w wynikach wyszukiwania i nie przyciągnie ruchu.

Aby to zmienić i zwiększyć widoczność firmy w sieci, konieczna jest jej promocja, na którą składa się:

  • pozycjonowanie SEO – bardzo rozległe działania prowadzone zarówno w obrębie witryny www (np. optymalizacja strony), jak i poza nim (np. linkowanie zewnętrzne i zakładanie kont w serwisach społecznościowych),
  • kampanie PPC – płatne reklamy pojawiające się w sieci Google, zarówno w wyszukiwarce, jak i u partnerów (reklamobiorców).

Czym jest SEO pozycjonowanie stron internetowych?
To absolutna podstawa, bez której serwis www ma niewielkie szanse na to, aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie firm to przede wszystkim działania prowadzone bezpośrednio na stronie. Proces ten obejmuje m.in.:

  • audyt SEO,
  • dobór fraz kluczowych,
  • optymalizację witryny,
  • tworzenie wysokiej jakości contentu,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • przebudowę serwisu www (np. pod kątem modyfikacji menu nawigacyjnego czy dopasowania do urządzeń mobilnych).

Równocześnie realizuje się działania poza stroną internetową, tzw. off page. Obejmują one np. prowadzenie firmowych kont społecznościowych, reklamy PPC czy publikowanie artykułów sponsorowanych.

wypromuj firmę dzięki pozycjonowaniu i google ads

Czym są płatne reklamy PPC i dlaczego warto się na nie zdecydować?
Obecnie sieć Google to już ponad 2 miliony różnorodnych miejsc, w których mogą się pojawiać materiały promocyjne. Oprócz tego banery wyświetlane są bezpośrednio w wyszukiwarce, tuż przy pierwszych wynikach wyszukiwania dla konkretnych fraz kluczowych. To ogromny potencjał reklamowy, który możesz wykorzystać, uruchamiając kampanie marketingowe Google Ads.

Odpowiednio przygotowana strategia i profesjonalne jej wdrożenie pozwalają w krótkim czasie zwiększyć świadomość o marce i wygenerować duży ruch na stronie. Kampania PPC ma wiele zalet, z których najważniejsze to:

  • możliwość precyzyjnego targetowania materiałów promocyjnych,
  • płacenie za efekty (płatności nie są naliczane za wyświetlanie reklam, ale za każde kliknięcie linku, a więc przejście użytkownika na stronę),
  • skuteczne docieranie z ofertą do klientów bezpośrednio nią zainteresowanych,
  • możliwość dokładnego kontrolowania czasu i efektywności kampanii, jak i związanych z nią kosztów,
  • dostęp do wielu narzędzi pozwalających firmie dopasować formę reklamy do indywidualnych potrzeb.

Wypromuj swoją firmę dzięki pozycjonowaniu SEO i kampaniom PPC!
Pamiętaj, że obecnie zdecydowana większość internautów poszukuje w sieci informacji, korzystając z wyszukiwarki Google. Promując się w niej, dotrzesz  z ofertą swojej firmy do wielu nowych klientów. Działania marketingowe związane z pozycjonowaniem SEO i kampaniami PPC są godne polecenia każdemu przedsiębiorcy, niezależnie od charakteru prowadzonego biznesu i jego skali.

Jeśli liczysz na doskonałe efekty promocji i optymalizację związanych z nią kosztów, najlepiej skorzystaj z usług specjalistów. Pozycjonowanie firm to trudny i czasochłonny proces wymagający dużego doświadczenia w branży. Jednak odpowiednio zrealizowany gwarantuje satysfakcjonujące i długotrwałe efekty w postaci m.in. większego ruchu na witrynie www.  Dzięki pomocy dobrej agencji SEO możesz dotrzeć ze swoją stroną na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google, jak i zbudować pozytywny wizerunek marki.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułNiecodzienne Święto Niepodległości w świdnickim „Słoneczku”
Następny artykułSezon grzewczy rozpoczęty. Jak sprawdzić jakość powietrza w Świdnicy?