Czytelnik Swidnica24.pl zaalarmował, że minionym tygodniu u jednej z pracownic sklepu Kaufland zostało potwierdzone zakażenie Sars-Cov-2.Załoga niepokoi się o swoje i klientów zdrowie. Sieć odpowiada.
Pracownicy sklepu Kaufland w Świdnicy niepokoją się, że podjęte przez sieć działania są niewystarczające, wskazują także, że o zagrożeniu nie zostali powiadomieni klienci.
– U jednego z pracowników naszego sklepu w Świdnicy stwierdzono zakażenie koronawirusem. Naszą nadrzędną wartością jest zdrowie pracowników oraz klientów, dlatego niezwłocznie po otrzymaniu informacji o potwierdzonym zakażeniu menedżer marketu odbył rozmowę z załogą sklepu, informując o obecnej sytuacji i przypominając o procedurach i zasadach bezpieczeństwa obowiązujących w sieci Kaufland – wyjaśnia Łukasz Pawlicki z biura prasowego Kaufland Polska.
– Zgodnie z decyzją sanepidu nikt nie został skierowany na kwarantannę. W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów przeprowadziliśmy dezynfekcję wszystkich powierzchni, z którymi zakażona osoba mogła mieć kontakt. Zapewniamy, że w tego typu przypadkach jesteśmy w ścisłym kontakcie ze służbami sanitarnymi oraz podejmujemy działania służące ochronie pozostałych pracowników – dodaje Pawlicki.
/red./