Strona główna Wydarzenia 3 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, wyszukując sale konferencyjne? Wrocław i...

3 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, wyszukując sale konferencyjne? Wrocław i nie tylko

0

Wybór sali konferencyjnej w rzeczywistości nie jest tylko decyzją o pomieszczeniu, w którym odbywać się będzie szkolenie czy prelekcja. Najczęściej zdecydowanie się na jedną z ofert pociąga za sobą skutki w postaci możliwości skorzystania z usług dodatkowych, cateringu, przerwy kawowej lub braku takiej opcji. Od samego wyposażenia, a nawet kształtu i sposobu umeblowania zależy komfort prelegentów i słuchaczy, co z kolei oddziałuje na skuteczność całej imprezy. Na co zwrócić uwagę, przeglądając oferowane sale konferencyjne? Wrocław i okolice oferują ich naprawdę wiele.

1. Wyposażenie
2. Gdzie zlokalizowane są sale konferencyjne? Wrocław czy okolice?
3. Usługi dodatkowe

Warto, aby nawet krótkie spotkania odbywały się w sprzyjającej uczestnikom atmosferze.

Wyposażenie
Pierwsze wrażenie jest ważne, jednak w dalszym kroku należy sprawdzić wnętrze, czyli to, jakie wyposażenie mają poszczególne sale konferencyjne. Co jest istotne? Tutaj trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy od potrzeb. Warto na pewno jednak zapytać o nagłośnienie i bezprzewodowy mikrofon, rzutnik lub projektor, ekran, tablicę multimedialną, flipcharty. Dowiedzmy się, czy udostępniany jest laptop czy musimy go zabrać ze sobą. Internet jest dziś właściwie standardem, natomiast może się zdarzyć, że przydatna okaże się kserokopiarka lub telefon.

Gdzie zlokalizowane są sale konferencyjne? Wrocław czy okolice?
Ważna jest lokalizacja, zarówno, jeśli chodzi o samą miejscowość, jak i typ budynku. Popularnym dziś rozwiązaniem jest łączenie szkoleń i konferencji z wypoczynkiem poza miastem. Jeśli decydujemy się na taką możliwość, sprawdźmy, czy wybrane sale konferencyjne Wrocław mają na tyle blisko, by dojazd nie był problematyczny. Możliwe, że w przypadku krótszych spotkań lepiej jest pozostać bliżej centrum. Trzeba też określić czy zależy nam na pojedynczym pomieszczeniu, czy może na kompleksie oferującym dostęp do kawiarni, restauracji oraz bazy noclegowej.

Usługi dodatkowe
W przypadku kilkudniowych lub nawet kilkugodzinnych spotkań znaczenie mają także usługi dodatkowe. Warto przed podpisaniem umowy zweryfikować, czy istnieje możliwość zapewnienia przerwy kawowej lub obiadowej przez zarządcę danego obiektu. Bardzo często, nawet jeśli rzecz dzieje się poza hotelem z własnym zapleczem kuchennym, firmy dysponują kontaktami do sprawdzonych dostawców, oferujących przekąski, słodkości, kawę, herbatę i inne napoje lub obiady z dostawą do miejsca realizacji szkolenia. Jeśli wybór pada na centrum hotelowo-biznesowe, pozaszkoleniowych atrakcji jest sporo.