• Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kalendarium
  • Zwierzaki
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Wyszukiwanie
-4 C
Świdnica
30 listopada 2023
Swidnica24.pl – wydarzenia, informacje, rozrywka, kultura, polityka, wywiady, wypadki
  • Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kalendarium
  • Zwierzaki
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Strona główna Wydarzenia Słodycze jako upominek firmowy? Czemu nie!
  • Wydarzenia

Słodycze jako upominek firmowy? Czemu nie!

21 grudnia 2019
1
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

    Każda firma dbająca o swój wizerunek stara się wychodzić do nowych i stałych klientów z ciekawymi inicjatywami. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób poprowadzić swoją strategię marketingową, aby w konsekwencji cieszyć się uznaniem wśród potencjalnej klienteli. Drobne upominki w postaci gadżetów reklamowych są znane w środowisku biznesowym od wielu lat, jednak najczęściej przybierają one formę długopisów, notatników czy smyczy reklamowych. A dlaczego nie pójść o krok dalej i nie zapewnić swojej firmie ocieplenie wizerunku? Słodycze promocyjne takie jak krówki reklamowe z pewnością wniosą do naszego marketingu powiew świeżości, ale i mogą spowodować wzrost zainteresowania naszym produktem czy usługami. Dlaczego więc warto inwestować w słodycze reklamowe?

    Krówki reklamowe – smak dzieciństwa
    Czasem nie trzeba wiele, aby sprawić przyjemność drugiej osobie. Słodycze reklamowe mogą wywołać uśmiech na twarzy osób, które na co dzień nawet nie myślą o zakupie słodkości. Krówki z nadrukiem mogą przywoływać wspomnienia z dzieciństwa, kiedy w czasie świąt czy urodzin byliśmy nimi obdarowywani lub podkradaliśmy je w tajemnicy przed rodzicami. Cukierki z nadrukiem, które można zakupić m.in. na stronie OpenGift.pl są na pozór prostym, ale bardzo skutecznym sposobem na rozreklamowanie swoich produktów czy prowadzonych usług.

    Cukierki z nadrukiem, czyli jak przełamać pierwsze lody
    Wiele osób prowadzących swoje przedsiębiorstwa zastanawia się, jak podejść do potencjalnego klienta czy kontrahenta w nienachalny sposób, ale jednocześnie zapewnić sobie powodzenie w negocjacjach. „Wciskanie” torby reklamowej wypełnionej po przeróżnymi gadżetami reklamowymi może wywołać skutek odwrotny do zamierzonego. Za to subtelne podsunięcie swojemu rozmówcy pysznych słodyczy reklamowych w trakcie konwersacji może przyczynić się do przełamania pierwszych lodów. Bo nic tak nie jednoczy ludzi jak smaczne jedzenie.

    Krówki z nadrukiem – uniwersalne gadżety promocyjne
    Wykorzystanie słodkości jako gadżetów reklamowych z każdym rokiem staje się coraz popularniejszym sposobem na marketing. Niezależnie od branży, w jakiej się obracamy, cukierki z logo firmy są świetnym sposobem na zjednanie sobie klientów w różnych grupach wiekowych. Ze słodyczy promocyjnych ucieszą się i dzieci, i dorośli, kobiety i mężczyźni. Co więcej, producent krówek reklamowych oferuje możliwość spersonalizowania opakowania firmowych słodyczy według własnej wizji artystycznej.

    Krówki z logo firmy
    Wielką zaletą krówek zakupowanych przez firmy jest możliwość stworzenia własnej szaty graficznej ich opakowań. Design etykiet produktów promocyjnych możemy z łatwością dopasować do wyglądu innych gadżetów reklamowych z własnym logo jak długopisy, smycze czy kubki reklamowe. Personalizowanie cukierków reklamowych jest również świetnym sposobem na to, aby wyróżnić się wśród konkurencji i dotrzeć do większego grona potencjalnych odbiorców. Przed zaprojektowaniem wyglądu opakowań cukierków warto zrobić mały research na temat tego, co najbardziej trafia do ludzi i ma największe szanse powodzenia.

    Gadżety promocyjne – niedrogi sposób na reklamę
    Wbrew pozorom nie trzeba wydawać majątku na kampanię promocyjną, by móc cieszyć się z zadowalających efektów. Inwestycja w gadżety reklamowe nie nadszarpnie firmowego budżetu, który możemy również przeznaczyć na inne kanały reklamy o większym zasięgu. Nowoczesny marketing zakładania działania kompleksowe i długofalowe, które zapewniają sukces w biznesie.

    /Artykuł sponsorowany/

    • TAGI
    • cukierki reklamowe
    • cukierki z logo
    • gadżety firmowe
    • krówki z logo
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp
      Poprzedni artykułSukienki z tiulem – do jakich stylizacji możemy je nosić?
      Następny artykułProblemy z nietrzeźwymi. Interwencje straży miejskiej
      Agnieszka Nowicka

      PODOBNE ARTYKUŁYWIĘCEJ OD AUTORA

      Poszukiwania „genetycznego bliźniaka”. Jaki efekt? Co dalej?

      Cenniejsze niż złoto. Poznaj przyprawy, które zmieniły historię świata

      Domek św. Mikołaja dla Michałka. Świąteczna akcja już 6 grudnia w Świdnicy

      112

      Mistrzowie parkowania [FOTO]

      28 listopada 2023

      Samochód wpadł do rowu, kierowca zniknął

      28 listopada 2023

      Eliminują kopciuchy z dróg

      28 listopada 2023

      „Trzeźwy poranek”. Kilkuset przebadanych kierowców, jeden stracił prawo jazdy

      28 listopada 2023

      Policja ostrzega przed oszustwami przy zakupie węgla

      28 listopada 2023

      Świdnica wczoraj i dziś

      Świdnica wczoraj i dziś. Aleja Niepodległości

      malgorzata - 25 listopada 2023 0


      Swidnica24.pl

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Zobacz cały kalendarz

      Konkursy

      Mikołajki coraz bliżej. Wygraj prezenty! [KONKURS]

      25 listopada 2023

      Muzyczna podróż po świecie. Koncert już w niedzielę w Świdnicy [ROZWIĄZANIE...

      22 listopada 2023
      • Polityka prywatności
      • Kontakt
      © Wydawca: Portal Swidnica24.pl, Marek Kowalski, Rynek 33/4, 58-100 Świdnica. Redakcja Swidnica24.pl zastrzega sobie prawo do redagowania niezamawianych, nadesłanych tekstów.