Strona główna Wydarzenia Leśne Lidlaki – maskotki z Lidla – jak je zdobyć?

Leśne Lidlaki – maskotki z Lidla – jak je zdobyć?

0

Leśne Lidlaki pokochali już klienci. Kolejny sukces sieci sklepów Lidl!

Sieć sklepów Lidl wprowadził akcję promocyjną Leśne Lidlaki. –  To pluszowe maskotki, które zainteresują niejednego malucha i przypadną do gustu całej rodzinie. Zwierzaki powstały w odpowiedzi na życzenie klientów, którzy oczekiwali podobnej promocji, jaką w okresie wakacji wprowadziła Biedronka pod nazwą Gang Słodziaków. Aby otrzymać je za darmo należy zebrać określoną ilość naklejek, które klient uzyska przy zakupach za co najmniej 40 zł. Za darmo dostaniemy słodziaka, kiedy uzbieramy 60 naklejek. Leśne Lidlaki otrzymamy, dokonując zakupu za 9,99. Lidl nie prowadzi żadnego systemu zbierania punktów i wymiany ich na maskotki, ale cena jest na tyle atrakcyjna, że można łatwo się w nie zaopatrzyć – informuje Lidl.

Wśród maskotek Lidla znajdziemy:  sowę, lisa, wilka, zająca, sarenkę, szopa, koziorożca i jeża. Sympatyczne grono wspiera ekologiczne spojrzenie na naturalne potrzeby środowiska. Mają dać dziecku dużo przyjemności z zabawy i przybliżyć tematykę świata przyrody.

Bardzo łatwo można je zdobyć. Są już dostępne w sklepach. Nie potrzebne jest zbieranie punktów czy naklejek, co wyróżnia Lidla na tle konkurencji.

Czy warto je zbierać?
Tak, gdyż cena jest atrakcyjna, a leśne zwierzaki spodobają się nie jednemu dziecku, które kocha zwierzęta. Dzięki nim dzieci będą mogły bawić się w różne zabawy naśladowcze, tworzyć teatrzyki, przedstawienia czy zabawki posłużą do zabaw zręcznościowych. Wyobraźni dzieciom na pewno nie zabraknie. Rodzice również odnajdą z nimi dużo radości, ponieważ pluszaki są bardzo sympatyczne – przekonuje popularna sieć marketów.

Czy pluszaki mają moc?
Mają i przyciągają. Świadczy o nich wysoka sprzedaż. Nie przejdziemy obok nich obojętnie, wiedząc, że mamy dziecko. Cena jest bardzo przystępna, a zatem zachęca do zakupu, aby sprawić maluchowi niespodziankę. Klienci chętnie je kupują i obdarowują nimi również innych. Tak samo było kiedy kilka lat temu firma oferowała pluszowe warzywa i owoce, promując tym samym zdrowe odżywianie – twierdzi Lidl.

Tego typu akcje promocyjne znajdują wśród klientów duże zainteresowanie. Mają one przyciągnąć klientów do sklepów, aby zaprezentować resztę asortymentu. – Jakość prezentowanych produktów w Lidlu jest bardzo duża. Znajdziemy w nim wszystko, czego potrzebujemy do domu. Od chemii po zdrową żywność. Zawsze świeżo i tanio oraz z pomysłem dla domu i dla naszych małych pociech. Sklepy są przestrzenne, a pracownicy dbają o każdy szczegół prezentacji. Tak by wizyta spędzona w sklepie zostawiła w nas dobre odczucie, by każdy miał ochotę tam wracać. Dlatego cały marketing sieci Lidl jest bardzo dobry i autentyczny. Nie ważne czy jest to akcja Leśne Lidlaki czy inna promocja dla klientów. Każdy ma czuć się jak u siebie i dobrze – zapewnia sieć.

Leśne Lidlaki jak przekonuje sieć są bardzo dobrej jakości. Mają europejski certyfikat TÜV Rheinland. Wykonane z odpowiednio do tego przygotowanych materiałów bezpiecznych dla dziecka. Nie zawierają żadnych szkodliwych substancji. Maskotki posiadają również gwarancję. Trwa ona 3 lata.

Same plusy i wysoka jakość łączy akcje promocyjną Leśne Lidlaki. Okazała się już sukcesem. Warto skorzystać z tej akcji i zrobić przyjemność milusińskim łącząc przyjemne z pożytecznym. Na co dzień przybliżamy podczas jesiennych spacerów po lesie dzieciom przyrodę. Takie Lidlaki okazują się być super podarunkiem na jesienną porę – dodaje.

/Reklama/

Poprzedni artykułUważaj na martwe pola! Ogólnopolska akcja zawitała do Strzegomia
Następny artykułJesienne harce świdnickich wiewiórek [FOTO]