W Galerii Świdnickiej po raz trzeci została zorganizowana akcja KISS „Różowa Wstążka – Bądź dla siebie najlepszą przyjaciółką”. Wydarzenie miało na celu przybliżenie kobietom tematu choroby, uświadomienie, jak ważna jest profilaktyka oraz badania mammograficzne we wczesnym wykrywaniu raka piersi.
– Niestety, choroba ta dotyka kobiet w każdym wieku. Wczesne wykrycie raka piersi ułatwia leczenie i pozwala kontrolować chorobę. Jednak zanim pojawi się diagnoza, potrzebne są badania, a nim badania – świadomość i edukacja. Stąd wydarzenie, jego forma i zaproszeni goście – mówi współorganizatorka Justyna Wojciechowska ze SkyRocket marketing &events.
Uczestnicy wydarzenia mogli zapoznać się z tematyką badań piersi, zarówno w teorii, jak i w praktyce. Poza wykładem na ten temat, ochotnicy mogli wyszkolić się w badaniu piersi korzystając z fantomów.
Cytat z prelekcji Pani Katarzyny Pawłowskiej z LUX MED Diagnostyka jest bardzo wymowny: „Wiedza jest największym sojusznikiem kobiet w walce z rakiem piersi, strach – najgorszym wrogiem”.
Goście wysłuchali także prelekcji na temat skutecznych kuracji dla włosów i skóry głowy przygotowanej przez dr Sylwę Grzegorzewską, dyrektor ds. rozwoju marki Dermedic.
Ostatnią prelekcję poprowadziła Anna Wawrzyniak, psycholog, coach, trener biznesu, autor, właścicielka marki Successway. W swoim występieniu pod hasłem Jesteś Simply the Best. Wszystko masz w sobie – Ty jesteś wszystkim – przekazała uczestnikom 10 swoich lekcji poświęconych sile kobiet.
– KISS zawarte w tytule wydarzenia oznacza Kobiecość, Inspiracja, Siła, Samoświadomość. Jako prezes Fundacji Kobieta Pewna Siebie Jolanta Górniak i inicjatorka idei i organizatorka Różowej Wstążki – pragnę inspirować i zarażać kobiety pozytywnym nastawieniem. Choroba wcale nie musi oznaczać końca a wręcz przeciwnie – opowiada Jolanta Górniak.
Akcji towarzyszyli liczni partnerzy, dzięki którym panie, ale i panowie, bo choć byli w mniejszości, to organizatorzy podkreślali ich aktywny udział, mogli spędzić wspólnie czas. Panie m.in. uczyły się odpowiednio dobierać biustonosz, korzystały z zabiegów kosmetycznych i upiększających.
Na temat choroby raka piersi uwagę zwróciła również wystawa zdjęć wykonanych przez fotografa Rafała Guzika. W roli modelki pojawiła się Sylwia, młoda kobieta, która stoczyła swoją walkę o życie.
Pojawił się pyszny i sezonowy poczęstunek z lokalnego BAR GARU oraz upominki dla wszystkich gości.
Wydarzenie zakończyły konkursy partnerów oraz seans filmowy „Zanim się pojawiłeś”.
Z roku na rok frekwencja rośnie. Organizatorki III edycji „Różowej Wstążki” Kobieta Pewna Siebie Jolanta Górniak oraz SkyRocket marketing & events Justyna Wojciechowska dziękują wszystkim za obecność oraz zaangażowanie i już zapraszają kolejną edycję za rok.
/informacja i zdjęcia organizatorzy/