Strona główna Wydarzenia Świdnica MPK chce poprawić jakość usług

MPK chce poprawić jakość usług

1

W tym celu opracowało ankietę, aby poznać, jak czytamy w komunikacie „preferencje komunikacyjne” mieszkańców gmin Świdnica, i Marcinowice. Sonda  jest całkowicie anonimowa i składa się z kilkunastu pytań, a jej wypełnienie nie zajmuje więcej niż 5 minut. Respondenci są proszeni między innymi o wskazanie najistotniejszych cech komunikacji autobusowej, czyli m.in. punktualność, częstotliwość kursowania oraz czytelność rozkładów jazdy.

mpk_3

Zarząd MPK chciałby także dowiedzieć się jak, zdaniem pasażerów można zachęcić do korzystania z usług komunikacji miejskiej.

Tworzymy przyszłość firmy – mówi Tomasz Kurzawa, prezes Zarządu MPK Świdnica – ta ankieta będzie pomocna w wyłowieniu z najnowszych rozwiązań w autobusowej komunikacji publicznej takich, które będą najbardziej odpowiadać naszym klientom. Oprócz ankiety internetowej przeprowadzimy też wywiady telefoniczne oraz wyślemy ankieterów do autobusów i na przystanki. Wyniki poznamy i ogłosimy we wrześniu.

Wskazania i preferencje z ankiety będą jednym z elementów składowych przygotowywanego wniosku o dofinansowanie zakupu kilkunastu nowych autobusów. Ankieta dostępna jest pod adresem http://trako.com.pl/konsultacje-swidnica.html

/opr.red./