Żąda 3 milionów za niewysłany kupon

    0

    Gdyby tego dnia wysłał kupon, wygrałby nawet 3 miliony złotych. Świdniczanin Zenon P. domaga się od spółki Carrefour Polska odszkodowania, bo pracownica sklepu w Świdnicy nie chciała przyjąć zakładu. Jak informuje dzisiejsze internetowe wydanie Gazety Wyborczej, mężczyzna 29 czerwca 2009 roku około godziny 19.00 pojawił się sklepie przy stanowisku Totalizatora. Chciał wysłać skreślony przez siebie kupon Dużego Lotka. Pracownica odmówiła, twierdząc, że nie ma uprawnień. Zenon P. zażądał potwierdzenia odmowy na piśmie i takie otrzymał. Tego dnia pula sięgnęła 3 milionów złotych, a świdniczanin – jak się okazało – wytypował zwycięską szóstkę.

    W czerwcu tego roku Sąd Okręgowy w Świdnicy oddalił roszczenia Zenona P. , który odszkodowania domaga się na drodze cywilnej. Pechowy gracz odwołał się od wyroku do wrocławskiego Sądu Apelacyjnego. Wyrok zostanie ogłoszony 7 października.