Strona główna Artykuł sponsorowany Bezbłędna sprzedaż online. Czy to możliwe?

Bezbłędna sprzedaż online. Czy to możliwe?

0

Klient odbiera wyczekiwane zamówienie. Otwiera paczkę, a w środku… niewłaściwy produkt. Pomyłki zdarzają się najlepszym. Jednak jak ich unikać, by nie nadwyrężać cierpliwości kupujących? W obszarze eCommerce jest to szczególnie ważne. To klucz do dobrych doświadczeń zakupowych. Sprawdź, w jaki sposób WMS, czyli Warehouse Management System może ustrzec twój sklep przed niepotrzebnymi i kosztownymi błędami. 

Warehouse Management System Jak uniknąć błędów w sklepie internetowym? Poznaj WMS!

Czym tak naprawdę jest Warehouse Management System? Tłumacząc najprościej, jest to System Zarządzania Magazynem. Pomaga w efektywnym planowaniu działań, jak również optymalnej organizacji przestrzeni. Monitoruje również wszystkie produkty od momentu pojawienia się na półce, aż do czasu wysyłki. W efekcie czyni procesy wchodzące w skład realizacji zamówienia szybszymi i bardziej skutecznymi.

Szczegóły odnośnie wdrożenia Warehouse Management System znajdziesz na: https://www.advox.pl/wms-pl

Jednak w jaki sposób WMS pomoże ci zminimalizować ilość popełnianych błędów?

  1. Kontrola stanów magazynowych. Kiedy zapasy danego produktu są na wyczerpaniu, system automatycznie zleca ich uzupełnienie. Ma dostęp do wszystkich danych w czasie rzeczywistym, co umożliwia przejrzyste i wydajne zarządzanie magazynem. Wszystkie produkty są śledzone codziennie, aż do ostatniego kodu kreskowego. Eliminuje to ryzyko błędów ludzkich związanych z ręcznymi zapisami, a także pozwala również uniknąć niespodziewanych braków.
  2. Sprawna komplementacja zamówień. System może pomóc pracownikowi w zlokalizowaniu właściwego towaru. Wychwyci również przypadek, w którym wiele zamówień zawiera ten sam przedmiot. Co więcej, analizuje dane dotyczące kompletacji, pakowania i wysyłki. Zatem szybko może określić, jaki produkt jest najpopularniejszy lub z czym jest najczęściej łączony. To zaś pozwala dopasować układ magazynu pod realne potrzeby. Wspiera to pracę wielu osób, ale również zmniejsza szanse na pomyłkę podczas kompletowania zamówienia.
  3. Minimalizacja błędów przy przyjęciu towarów. WMS umożliwia automatyczny odbiór konkretnych artykułów. Poddaje je weryfikacji i uzgadnia z zamówieniami za pomocą skanowania kodu kreskowego. Pozwala upewnić się, że pracownik umieszcza wybrany towar we właściwym miejscu — dla konkretnego zamówienia lub klienta.
  4. Skuteczniejsze prognozowanie. W efektywnym zarządzaniu magazynem ważna jest wiedza na temat tego, jakie są potrzeby, co się sprawdza, a gdzie potrzebne są zmiany. Dzięki WMS można aktualizować te informacje codziennie, co jest ogromnym krokiem w kierunku zmniejszenia liczby błędów. Dodatkowo może to wpłynąć na polepszenie relacji z dostawcami oraz  klientami.

WMS na Magento lub Shopware — wybierz software house Advox Studio

Chcesz wdrożyć WMS do twojego sklepu na Magento lub Shopware? Wszystkim zajmie się doświadczony software house. Advox Studio to zespół z wieloletnim doświadczeniem, który przeprowadzi cię przez cały proces krok po kroku. Wolisz nie rezygnować z dotychczasowej platformy eCommerce? Nic nie szkodzi, długoletnia praktyka sprzyja wdrażaniu niestandardowych rozwiązań. Warto uczyć się na błędach, ale znacznie lepiej im zapobiegać!

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułMistrzowie parkowania [FOTO]
Następny artykułLegnica lepsza w turnieju barażowym