• Komunikaty
  • Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kalendarium
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Wyszukiwanie
16.2 C
Świdnica
13 maja 2025
Swidnica24.pl – wydarzenia, informacje, rozrywka, kultura, polityka, wywiady, wypadki
  • Komunikaty
  • Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kalendarium
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Strona główna Artykuł sponsorowany Personalizacja w biznesie. Jak indywidualizowane gadżety reklamowe wspierają budowanie silnych relacji z...
  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii

Personalizacja w biznesie. Jak indywidualizowane gadżety reklamowe wspierają budowanie silnych relacji z klientami?

18 listopada 2024
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

    Personalizowane gadżety reklamowe pomagają wyróżnić się na tle konkurencji, dopasować przekaz reklamowy do potrzeb odbiorcy oraz zbudować więź emocjonalną z klientami. Personalizacja przekazu promocyjnego to ważny element strategii marketingowej.

    promoshop
    fot. nadesłana

    Z tego artykułu dowiesz się:

    • Dlaczego emocje w marketingu są ważne?
    • Co zyskasz dzięki personalizacji gadżetów reklamowych?
    • Czy personalizacja musi być droga?

    Dlaczego emocje w marketingu są ważne?

    „Ludzie kupują, kierując się emocjami, a nie logiką”. To słowa Ziga Ziglara, legendarnego amerykańskiego trenera sprzedaży. Decyzje zakupowe nie zawsze są efektem logicznego myślenia. Często odbywają się na poziomie emocjonalnym. Według badań nawet 95% decyzji zakupowych podejmujemy podświadomie. Marki potrafiące skutecznie oddziaływać na emocje, zyskują przewagę nad konkurencją.

    Gadżety reklamowe z założenia mają wywoływać pozytywne emocje i skojarzenia z marką. Dlatego firmy prześcigają się w wymyślaniu nowych upominków, które zachwycają estetyką, użytecznością i trwałością. Konsumenci są coraz bardziej wymagający. Oczekują indywidualnego podejścia i specjalnego traktowania. Pragną czuć się docenieni. Taśmowo wręczane gadżety reklamowe przestają robić na nich wrażenie. Dlatego warto zaproponować im coś ekstra.

    Co  zyskasz dzięki personalizacji gadżetów reklamowych?

    Personalizacja to właśnie coś ekstra. Produkt przygotowany z myślą o konkretnej osobie. Personalizowane gadżety mogą przynieść Twojej firmie wiele korzyści o charakterze krótko i długofalowym.

    Co zyskasz dzięki personalizacji gadżetów reklamowych?

    • Wyróżnisz się spośród konkurencji

    Spersonalizowane gadżety zwracają uwagę konsumenta na daną markę. Jednocześnie budzą pozytywne skojarzenia u odbiorców. Personalizowane prezenty pomogą Ci zrobić dobre pierwsze wrażenie, które ma kluczowe znaczenie dla wyboru Twojej marki.

    • Dopasujesz się do potrzeb odbiorcy

    Personalizowane gadżety to upominki przydatne dla odbiorcy. Drobiazg zaspokajający konkretną potrzebę lub pomagający rozwiązać problem dużo bardziej zapada w pamięć od taśmowo rozdawanych gadżetów.

    • Zbudujesz wartość emocjonalną gadżetów

    Personalizowane gadżety reklamowe wyrażają dbałość marki o swojego klienta. Odbiorcy doceniają takie podejście. W efekcie wiążą się emocjonalnie z marką, co zwiększa ich lojalność.

    • Wywołasz długotrwałe wrażenie

    Personalizowane gadżety są używane dłużej od standardowych upominków reklamowych. W ten sposób zapewniają lepszą ekspozycję marki, która utrwala się w świadomości konsumentów.

    • Podniesiesz skuteczność reklamy

    Badania potwierdzają, że personalizowane gadżety są używane częściej od standardowych upominków. Tym samy intensyfikują kontakt z marką.

    Czy personalizacja musi być droga?

    Personalizacja gadżetów reklamowych nie musi być droga. Wszystko dzięki rozwojowi usługi Print on Demand, która pozwala na wykonywanie złożonych i wielokolorowych nadruków. To ułatwia dopasowanie gadżetów do preferencji odbiorcy i założeń akcji promocyjnej.

    Do personalizacji wykorzystuje się niskonakładowe technologie druku cyfrowego, grawerowania laserowego oraz nadruku typu UV, DTG, DTF, 3D. To pozwala różnicować zamówienia na gadżety i zapewnia większą elastyczność oraz lepsze dopasowanie do strategii reklamowej. Wykorzystanie nowoczesnych technologii druku podnosi opłacalność personalizacji gadżetów reklamowych.

    Personalizowane gadżety reklamowe mają bardziej osobisty charakter. Są częściej i chętniej używane lub eksponowane. Dzięki temu zapewniają nie tylko większy kontakt z marką, ale także poprawiają jej ekspozycję. Pozytywny wizerunek Twojej firmy utrwala się w świadomości odbiorców, co ma przełożenie na późniejsze decyzje zakupowe.

    /Artykuł sponsorowany/

    • TAGI
    • gadżety reklamowe
    • gadżety z logo
    • marketing
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp
      Poprzedni artykuł22 drużyny na starcie I Ogólnopolskiego Turnieju Siatkówki o Puchar Prezesa DZ LZS! [POD NASZYM PATRONATEM]
      Następny artykułWładze Świdnicy zapłaciły za udział w plebiscycie, w którym nagrodzono Festiwal Bachowski
      Agnieszka Nowicka

      PODOBNE ARTYKUŁYWIĘCEJ OD AUTORA

      Skuteczne czyszczenie piekarników, rusztów i grilla, jaki sposób najlepszy?

      Salon Sinsay w Świdnicy – poznaj nową, zaskakującą lokalizację

      Wielki Event Okularowy już 16 i 17 maja

      Komunikaty

      Wykazy nieruchomości do sprzedaży w Świebodzicach

      Agnieszka Nowicka - 9 maja 2025

      Oferta pracy dla lekarza orzecznika w PZON w Świdnicy

      Agnieszka Nowicka - 29 kwietnia 2025

      Wykazy nieruchomości w Świebodzicach

      Agnieszka Nowicka - 24 kwietnia 2025

      112

      Nie było karetki potrzebnej do transportu między szpitalami. Prokuratura wyjaśnia okoliczności...

      13 maja 2025

      Jazdę zakończył w rowie. Kierujący bez uprawnień

      13 maja 2025

      Była przekonana, że rozmawia z pracownikami banku. 66-latka straciła ponad 64...

      12 maja 2025

      Pożar altanki działkowej przy Stęczyńskiego

      12 maja 2025

      Były dyrektor podważa katastrofę ekologiczną w zalewie Witoszówka i chce uniewinnienia

      12 maja 2025

      Świdnica wczoraj i dziś

      Świdnica wczoraj i dziś. Ulica Żeromskiego

      malgorzata - 11 maja 2025 0


      Swidnica24.pl

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Zobacz cały kalendarz

      Konkursy

      Świdnickie Noce Jazzowe z 40-leciem artystycznym Bernarda Maseli. Znany wibrafonista wystąpi...

      13 maja 2025

      Dzień Mamy z kwiatami [KONKURS]

      6 maja 2025
      • Polityka prywatności
      • Kontakt
      © Wydawca: Portal Swidnica24.pl, Marek Kowalski, Rynek 33/4, 58-100 Świdnica. Redakcja Swidnica24.pl zastrzega sobie prawo do redagowania niezamawianych, nadesłanych tekstów.