W ubiegłym roku pracownikom Urzędu Miejskiego w Świdnicy wypłacono nagrody w łącznej wysokości ponad 1 mln 291 tys. złotych brutto, natomiast na nagrody dla dyrektorów jednostek miejskich przeznaczono blisko 101 tys. złotych brutto.
Nagrody od 1 800 zł do 12 000 zł trafiły do zastępcy prezydenta, skarbnika miasta i sekretarz miasta – w sumie w ciągu roku 4 osoby na tych stanowiskach otrzymały 125 900 zł (brutto). Na nagrody dla dyrektorów i zastępców dyrektora w wysokości od 700 do 7 700 zł wydano z budżetu miasta 184 380 zł. Otrzymało je 19 osób.
Nagrody dla kierowników, zastępców kierownika, audytora wewnętrznego i rzecznika prasowego wyniosły od 1000 do 7000 zł, w sumie – 91 200 zł dla 15 osób.
28 głównych specjalistów otrzymało nagrody od 700 do 6 800 zł, w sumie 163 700 zł. Na nagrody dla 105 inspektorów z budżetu miasta wydano 451 300 zł, a wyniosły od 200 do 7 380 zł. 45 podinspektorów, archiwistów, starszych archiwistów i referentów otrzymali nagrody na łączną kwotę 176 300 zł, a wyniosły od 500 do 7 320 zł.
30 osób na stanowiskach pomocniczych i obsługi otrzymało łącznie 98 799,20 zł. Najniższe nagrody to 500 zł, najwyższe 3 710 zł.
– W 2023 roku w Urzędzie Miejskim w Świdnicy zostały wypłacone nagrody w łącznej wysokości 1.291.599,20 zł brutto. Nagrody otrzymało 246 pracowników – informuje Magdalena Dzwonkowska, rzecznik świdnickiego magistratu. Jak dodaje, na dzień 31 lipca 2024 roku w Urzędzie Miejskim było zatrudnionych w sumie 250 osób.
– Dyrektorzy jednostek miejskich otrzymali w 2023 r. nagrody w łącznej wysokości 100.800,00 zł brutto. W tym zestawieniu zostały ujęte następujące jednostki miejskie: Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, Miejski Zarząd Nieruchomości, Straż Miejska, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Żłobek Miejski nr 1, Żłobek Miejski nr 2, Miejska Biblioteka Publiczna, Świdnicki Ośrodek Kultury, Muzeum Dawnego Kupiectwa – wylicza Dzwonkowska.
W 2022 roku na nagrody w magistracie przeznaczono o blisko połowę mniej, bo 689.650,00 zł.
/red./