Spółdzielnia Mieszkaniowa w Świdnicy zwróciła się do mieszkańców z apelem o zachowanie ostrożności przy kontakcie z firmą świadczącą usługi związane z serwisem i wymianą urządzeń gazowych, której ulotki rozklejone zostały w bramach bez uzyskania zgody zarządcy. W tej sprawie skierowano też pismo do świdnickiej policji.
– „Informacja dla Mieszkańców Spółdzielni”, która została rozklejona na bramach, nie jest informacją ze Spółdzielni Mieszkaniowej. Podany [na ulotkach] numer telefonu jest oceniany negatywnie i kojarzony z oszustwami. Bardzo prosimy o zachowanie ostrożności – przekazano w komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej Spółdzielni.
W tej sprawie Spółdzielnia wystąpiła z pismem do Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy o treści: „Informujemy, że na zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Świdnicy zasobach mieszkaniowych bez uzyskania zgody zostały rozwieszone ulotki z informacją dla mieszkańców w sprawie urządzeń gazowych. W dniu 23.01.2024 Śródmiejska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Częstochowie opublikowała ostrzeżenie dotyczące negatywnych opinii dotyczących działań firmy Zakład Usług Gazowych, która dokonała rozwieszenia ulotek. Firma ta prowadziła działania nakierowane na nieuzasadnioną wymianę urządzeń gazowych oferując usługi i urządzenia o niskiej jakości w zawyżonej cenie. Zgodnie z obowiązującym Regulaminem porządku domowego Spółdzielni Mieszkaniowej w Świdnicy zabrania się naklejania ulotek, ogłoszeń, reklam itp. wewnątrz budynków, na elewacjach, ścianach, bramach oraz urządzeniach spółdzielczych. Wobec powyższego prosimy o podjęcie działań zmierzających do wyegzekwowania posprzątania rozwieszonych ulotek oraz ukarania na podstawie art 63 a kodeksu wykroczeń”.
/Spółdzielnia Mieszkaniowa w Świdnicy, opr. mn/