Strona główna Artykuł sponsorowany Naklejki podłogowe z nadrukiem reklamowym i atestem na antypoślizgowość: 5 skutecznych sposobów...

Naklejki podłogowe z nadrukiem reklamowym i atestem na antypoślizgowość: 5 skutecznych sposobów na przekazywania różnych komunikatów

0

Naklejki podłogowe z nadrukiem to nowoczesna, nietuzinkowa forma reklamy lub informacji, która jest coraz powszechniejsza w takich miejscach jak sklepy, galerie handlowe, kina, kawiarnie i obiekty sportowe. Oprócz tego, że one mogą pełnić funkcję reklamową lub informacyjną, są bardzo praktyczne, ponieważ chronią przed poślizgnięciem się, które może być niebezpieczne. Podpowiadamy, w jaki sposób da się wykorzystać naklejki podłogowe z nadrukiem i atestem na antypoślizgowość!

Czym są podłogowe naklejki antypoślizgowe?

Najpierw warto wyjaśnić, czym charakteryzuje się ten typ naklejek podłogowych. Naklejki antypoślizgowe są specjalnym rodzajem naklejek przeznaczonych na podłogę lub inne wymagające nawierzchnie – można je przyklejać także na schody lub kafelki znajdujące się przy wejściu do budynku użyteczności publicznej czy na przykład punktu usługowego. Dzięki temu, że podłogowe naklejki antypoślizgowe zawierają dodatkowy ziarnisty laminat, wyraźnie zwiększają bezpieczeństwo. Istnieją różne klasy określające „szorstkość”, czyli antypoślizgowość danych laminatów.

Podłogowe naklejki antypoślizgowe są przeznaczone zarówno do długiej ekspozycji w sklepach, galeriach handlowych czy obiektach sportowych, a także do kilkudniowego lub kilkutygodniowego użytku, np. na targach lub festiwalach.

Antypoślizgowe naklejki podłogowe – 5 różnych sposobów na przekazywanie komunikatów

Naklejki antypoślizgowe to jeden z prostszych i jednocześnie bardzo skutecznych pomysłów na przekazanie różnych komunikatów w specyficznych warunkach. Warto pamiętać o tym, że można je wykorzystać do upublicznienia komunikatów o odmiennym charakterze. Oto 5 sposobów na komunikowanie różnych treści przy pomocy naklejek podłogowych o antypoślizgowych właściwościach:

1. Oznaczenie stref – wykorzystuje się do tego naklejki w kolorze żółtym lub czerwonym. Naklejki tego rodzaju mają formę pasów albo linii odgradzających. W ten sposób oznacza się np. strefę niebezpieczeństwa i zagrożenia (m.in. naklejki BHP).

2. Nawołanie – takie komunikaty dotyczą np. informacji o promocjach (- 30 %) albo zwracają uwagę na charakter przestrzeni, do której się wchodzi.

3. Reklama – komunikat jest prezentacją jakiegoś produktu albo usługi. Z racji tego, że trudno je przeoczyć, mogą być niezwykle skuteczną formą promocji danego produktu.

4. Witacz – niezwykle skuteczną formę promocji danego produktu – ich rozmiar i umiejscowienie sprawiają, że trudno je przeoczyć. naklejka ma formę powitania. Mogą to być słowa „Dzień dobry” lub na „Witamy”. Z takim komunikatem spotkać się można przed wejściem do sklepu, restauracji lub firmy.

5. Dekoracja – naklejka antypoślizgowa niekiedy jest elementem zdobiącym nawierzchnię, bez funkcji reklamowej czy informacyjnej.

Jakie podłogowe naklejki antypoślizgowe wybrać?

Wybierz najwyższej jakości samoprzylepne naklejki na podłogę, które są odporne na trudne warunki i nie wykazują podatności na ścieranie, działanie wilgoci, brudu i promieniowania słonecznego. Doskonale sprawdzają się naklejki z wysoką zawartością plastyfikatorów i PVC, wykonane przy wykorzystaniu metody CMYK. Pozostaną one na swoim miejscu przez długie miesiące, nawet przez rok, a ich kolory niezmiennie robią wrażenie swoją głębią. Wśród kilku wariantów produktowych na pewno znajdziesz ten, który idealnie trafia w Twoje oczekiwania!

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułNajwiększe musicalowe przeboje usłyszymy na koncercie w Świdnicy [KONKURS]
Następny artykułPowalczą o miano mistrzów Świdnicy