Strona główna Artykuł sponsorowany Co powinno znaleźć się na wizytówkach: Porady i wskazówki

Co powinno znaleźć się na wizytówkach: Porady i wskazówki

0

Dobrą strategią na skuteczne rozszerzenie marketingu i bazy klientów firmy są wizytówki. Dzięki spersonalizowanym kartom, właściciele firm i profesjonaliści mogą zawsze dzielić się kluczowymi informacjami kontaktowymi z potencjalnymi klientami. To samo dotyczy ich kolegów właścicieli firm.

Jeśli chcesz używać wizytówki jako metody promowania swojej firmy, to musisz zrozumieć różne strategie tworzenia dobrych kart.

Co więc trzeba zrobić, aby stworzyć dobrą wizytówkę? Co powinna ona zawierać? Będziesz musiał dodać kilka podstawowych szczegółów, jednak mniej znaczy więcej, jeśli chodzi o tworzenie wizytówek, które dostarczają. Czytaj dalej.

5 wskazówek jak stworzyć skuteczną wizytówkę

Czasami jest to denerwujące, jeśli nie wiesz, co dodać do swojej wizytówki.  Istnieje kilka sposobów, aby uczynić wizytówkę skuteczną. Poniżej znajduje się pięć wskazówek dla Ciebie.

  • Ukierunkowana publiczność

Tworząc wizytówkę dla swojej firmy musisz kierować się do swoich odbiorców. Ukierunkowany na swoją publiczność i branżę.

Powinna być ściśle związana z Twoją działalnością lub zawodem. Na przykład, jeśli jesteś hydraulikiem, możesz dodać zdjęcie, które odnosi się do hydrauliki. Dzięki temu lepiej zaprezentujesz swój zawód.

  • Włącz znaczące szczegóły 

Musisz dodać wystarczającą ilość informacji, aby sprowokować ciekawość potencjalnych klientów. Dzięki temu Twoja wizytówka zapadnie w pamięć.

Kuszące jest zmniejszenie rozmiaru tekstu i włączenie każdego zadania, które wykonałeś, a także referencje i inne szczegóły. Nie jest to konieczne, ponieważ będzie to przeciążenie informacyjne.  Bądź selektywny w kwestii informacji, które umieszczasz na swoich wizytówkach.

Idealne przykłady to imię i nazwisko, adres e-mail, stanowisko, adres strony internetowej, numer telefonu i kilka uchwytów w mediach społecznościowych. Ponownie, możesz dodać kod QR lub motto.

  • Łatwy do odczytania

Twój wybór czcionki powinien być prosty i łatwy do odczytania. Czcionki Arial i Times New Roman tworzą idealne wizytówki. Zawsze, gdy masz do pokazania tonę szczegółów, po prostu zachowaj wystarczająco duży rozmiar tekstu, aby był czytelny.

Pozwól, aby Twoje logo było elementem projektu, który doda smaku Twojej wizytówce, a tekst niech będzie podstawowy i bezpośredni.

  • Dołącz wezwanie do działania

Rzeczywiście, nawet prosta i wygładzona wizytówka może zawierać jakiś ważny grunt dla unikalnej propozycji lub wezwania do działania. Stwórz krótką wiadomość, która zapewnia rabat i prowadzi odbiorców do Twojej strony (kod QR może być tu przydatny). Podobnie może oferować wskazówkę, która będzie ważna i cenna dla Twojego czytelnika. Jeśli trafisz w dziesiątkę z konkretnym wezwaniem do działania, Twoja karta stanie się natychmiast zapamiętana. Proces ten przyniesie więcej transakcji.

  • Zostaw białą przestrzeń 

Niektórzy odbiorcy będą chcieli zapisać na wizytówkach jakąś frazę lub słowo. Pomaga im to w zapamiętywaniu. Efektywne wykorzystanie białej przestrzeni poprzez umieszczenie treści tylko z boku pozwoli odbiorcom zrobić to w większym stopniu. Z punktu widzenia projektowania, pusta przestrzeń pomaga również zwrócić uwagę na miejsce, które zawiera logo lub tekst.

  • Kolorowa strona

Kto powiedział, że dodanie kilku kolorów do wizytówki będzie szkodliwe? Bez wątpienia, dodanie zbyt wielu kolorów do wizytówki sprawi, że będzie się ona wydawać dziecinna. Ale kilka jasnych i ciemnych kolorów tu i tam na wizytówce uczyni ją atrakcyjną również.

Kilka z niesamowitych kolorów, aby zwiększyć swoją wizytówkę to niebieski, jasny czerwony, ciemny zielony, czarny, magenta, cyjan, itp. Te kolory sprawią, że wizytówka będzie się wyróżniać, jeśli zostaną odpowiednio połączone. Jednak nie używaj wszystkich kolorów albo mieszanka dwóch lub trzech będzie idealna.

Wniosek

Projektowanie i tworzenie skutecznych wizytówek nie jest nauką o rakietach. Wykorzystaj kombinację powyższych pomysłów, aby stworzyć ładną dla swojej firmy. Również, to sprowadza się do tego, jaki rodzaj biznesu robisz, że decyduje o rodzaju projektu trzeba dla swojej wizytówki. We wszystkim co robisz, nie twórz krzykliwej wizytówki. Niektórzy potencjalni klienci mogą odebrać Twój biznes jako niepoważny. Możesz sięgnąć po BIZAY po swoje produkty promocyjne, takie jak Naklejki personalizowane i wiele innych, platformę, na której znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby promować siebie lub swoją firmę.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułFranczyza — dla kogo odpowiedni będzie ten rodzaj biznesu?
Następny artykułZaniedbane klepisko obok centrum przesiadkowego przejdzie przemianę. Na Kolejową zawitają podmiejskie linie autobusowe