Strona główna Artykuł sponsorowany Nadruki na ubraniach – w jakich miejscach warto je umieszczać?

Nadruki na ubraniach – w jakich miejscach warto je umieszczać?

0
Zdobienie ubrań nadrukami weszło już do kanonu mody. Na sklepowych półkach i wieszakach znajdziemy mnóstwo ubrań z napisami czy grafikami, które mogą w ciekawy sposób uzupełnić naszą garderobę.

By jednak wyróżnić się z tłumu, warto postawić na oryginalne nadruki. Możemy je zaprojektować samodzielnie i zamówić ich wykonanie na stronie http://www.szybkinadruk.pl.

Pozostaje jeszcze decyzja, gdzie taki nadruk umieścić. Wybór miejsca napisu czy grafiki może wpłynąć na jej cenę, a także możliwości wykonania nadruku konkretną techniką.

Nadruki na ubraniach roboczych
Umieszczanie na ubraniach nadruków to częste rozwiązanie na ubraniach roboczych. W ten sposób obowiązkowe ubrania dla pracowników właściciel firmy może przemienić w mobilną tablicę reklamową. Często nadruki pojawiają się też na ubraniach firmowych oraz reklamowych, wręczanych współpracownikom, partnerom oraz klientom.

W tym przypadku nadruk musi być dobrze widoczny – inaczej nie będzie spełniał swojej funkcji. Na ubraniach roboczych najlepiej sprawdzają się nadruki na przedniej części odzieży. W przypadku T-shirtów może to być cały przód koszulki. Jeśli zdobimy polary bądź rozsuwane bluzy z nadrukiem, lepiej wybrać jedną z piersi.

Niektórzy decydują się także na nadruki na plecach. W tym przypadku nie będzie można jednak skorzystać ze wszystkich technik znakowania – trzeba będzie na przykład zrezygnować z wytrzymałego sitodruku. Skuteczną alternatywą będzie jednak termotransfer.

O ile w przypadku ubrań roboczych można pozwolić sobie na prawie wszystko, o tyle przy znakowaniu bardziej eleganckich ubrań firmowych już nie. Trzeba bowiem dbać, by nadruk nie obniżył wartości wizualnych odzieży. Dlatego nadruki na eleganckich koszulach bądź bluzkach są bardziej subtelne. Świetną lokalizacją będzie dla nich kołnierzyk oraz mankiety koszuli.

Znakowanie ubrań reklamowych rządzi się podobnymi prawami. Taka odzież z logo musi być estetyczna, nie może też przesadnie rzucać się w oczy – w przeciwnym razie nikt nie założy ubrania, które przypomina baner reklamowy. Dlatego nadruki powinny być niewielkie i atrakcyjne wizualnie.

Nadruki na ubraniach prywatnych
Podobnymi wytycznymi kierujemy się przy zamawianiu ubrań z nadrukiem, które mają służyć nam na co dzień. Taka decyzja pozwala nam nabyć oryginalną odzież. Znakowane koszulki czy bluzy świetnie nadają się także na prezent.

W tej sytuacji wszystko zależy od sposobu, w jaki chcemy wyrazić samego siebie lub naszą sympatię do obdarowywanej osoby. Na indywidualnie zamawianych ubraniach z nadrukiem często chcemy odwzorować zdjęcie. W tym przypadku najlepiej zdecydować się na nadruk na przodzie ubrania – i to najlepiej koszulki lub innego elementu odzieży, którego nie przedziela rząd guzików lub suwak.

Nadruki mogą pojawiać się także na rękawach. To świetne miejsce na podkreślenie, że to ubranie należy właśnie do Ciebie. Rękawy to bowiem wdzięczne miejsce do umieszczenia na przykład inicjałów.

Niektórzy decydują się także na nadrukowanie na ubraniu motywacyjnego hasła bądź ulubionej sentencji. Jeśli chcemy się z nią identyfikować, również powinna znaleźć się na przodzie ubrania. Jeżeli zaś mamy do przekazania coś zabawnego, ciekawym pomysłem będzie umieszczenie takiego napisu na plecach. Gdy ktoś je zobaczy, z pewnością się uśmiechnie.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułZgubiono aparat słuchowy
Następny artykułNowe numery telefonu do Świdnickiego Centrum Pomocy Ukrainie/Нові телефони Свідницького центру допомоги Україні