Strona główna Artykuł sponsorowany Przesyłki kurierskie zagraniczne dla e-commerce

Przesyłki kurierskie zagraniczne dla e-commerce

0

Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i z pewnością na ten trend wpływ ma pandemia, zmiana nawyków konsumenckich oraz szybkie płatności i przesyłki kurierskie. Nic więc dziwnego, że klienci indywidualni i biznesowi baczną uwagę zwracają na to, ile kosztuje przesyłka, jaki jest czas dostarczenia oraz jakie są opcje dodatkowe. Dla wielu branż w dalszym ciągu terminowe dostawy są priorytetem. Widać także, że poza krajowym rynkiem przesyłek kurierskich coraz częściej nadawane są mniejsze i większe paczki zagraniczne, a to sprawia, że rynek staje się bardzo elastyczny.

Najlepsza firma kurierska na rynku
Swoją popularność przesyłki kurierskie zagraniczne zawdzięczają temu, że są doskonale dopasowane do potrzeb. I dlatego obecnie stanowią bardzo ważną część międzynarodowej logistyki. W efekcie zarówno osoby prywatne, jak i firmy z różnych sektorów – a szczególnie e-commerce wysyłają paczki na Węgry, do Niemiec czy Wielkiej Brytanii oraz w inne rejony Europy. Od kilku lat widać szczególną ekspansję na rynkach wschodnich i dlatego właśnie ten segment rynku rozwija się bardzo dynamicznie. W wielu wariantach przesyłki zagraniczne są gwarancją sukcesu w biznesie. Im częściej polskie firmy będą współpracować z międzynarodowymi kontrahentami, tym lepiej będą się rozwijać. I dlatego właśnie segment przesyłek zagranicznych jest coraz mocniej eksploatowany.

Jak nadać paczkę za granicę?
Międzynarodowe przesyłki kurierskie świetnie wpisują się w dynamicznie rozwijający się ruch transgraniczny. Szczególnie mocno widać to na przykładzie branży e-commerce, która coraz odważniej radzi sobie nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych. Z pewnością sprzyja swoboda logistyczna oraz sam fakt, że wysłanie na przykład paczki do Czech jest obecnie wyjątkowo szybkie i proste. Podlega niemalże tym samym zasadom i procedurom co przesyłki krajowe. Polscy producenci oraz sklepy notują więc wzmożony ruch. Statystycznie więcej eksportują niż importują, a sprawna obsługa logistyczna czy cross-border poprawiają ogólną ocenę. I dlatego przesyłki kurierskie różnymi drogami przemierzają Europę, stając się ważnym elementem rozkwitu gospodarki. Kuszą usługi szyte na miarę, niskie ceny oraz możliwość dopasowania konkretnych opcji do potrzeb.

Ceny, czas i jakość
Tanie przesyłki kurierskie to obecnie podstawa sektora e-commerce niezależnie od tego czy działa on tylko na terenie Polski czy też otworzył się na rynki zagraniczne. Poza krajami zachodu widać, że prężnie rozwija się centralna i wschodnia Europa i to właśnie tam widać rosnące zainteresowanie logistyką oraz ofertami rodzimych kurierów. Na te trendy wpływa przede wszystkim fakt uproszczenia procedur. Zakupy stają się elastyczne i intuicyjne, a doręczenia szybkie. Sam system umożliwia również śledzenie przesyłki, co jest niezwykle istotne dla sklepu i dla klienta. I to właśnie dopasowana do potrzeb wysyłka e commerce jest gwarancją dużej ilości zamówień. Klienci są już nieco zmęczeni przesyłkami z Chin, na które trzeba długo czekać, pomimo tego że cała procedura zakupy jest prosta. Poza tym pojawiają się także wątpliwości odnośnie cła. Europejskie rynki pod tym względem są dużo bezpieczniejsze i bardziej przewidywalne. Paczki dla ecommerce mogą być dostarczone przez kuriera lub też mogą oczekiwać na odbiór w punkcie lub popularnym paczkomacie. Jest to niezwykle ważne dla odbiorców. Poza tym niezmiennie fakt, że wszystko odbywa się zdalnie poprzez czytelny formularz sprawia, że nie ma barier językowych, terytorialnych i logistycznych. I dlatego właśnie zagraniczny kurier ecommerce to obecnie opcja szyta na miarę i okazja, by nadawać najtańsze przesyłki wszędzie tam, gdzie ma się ochotę.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułJaki obiekt stał w tym miejscu? Zagadka zapadliska w centrum Świdnicy wyjaśniona
Następny artykułSurowa kara dla nietrzeźwego rowerzysty