Strona główna Artykuł sponsorowany Przypinki reklamowe – sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki

Przypinki reklamowe – sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki

0
Firmy mają różne sposoby na to, by kształtować pozytywnie wizerunek swojego przedsiębiorstwa. Mogą to robić z wykorzystaniem odmiennych nośników informacji, niekoniecznie konwencjonalnych reklam. Sposobem na promocję marki są przypinki, dzięki którym można zwiększyć rozpoznawalność firmy. Jak to osiągnąć?

Czym są przypinki i gdzie się ich używa?
Przypinki metalowe, tak zwane pinsy czy wpinki do odzieży i nie tylko do niej to drobne elementy dekoracyjne i identyfikujące np. przynależność do danej organizacji. Owe wpinki stosowane są jako wojskowe odznaczenia, ale mają one również inne zastosowanie. Wielu młodych ludzi wykorzystuje od lat wpinki do odzieży w celu podkreślenia swojej przynależności do danej subkultury albo grupy fanów określonego gatunku muzycznego. Śmieszne wpinki stają się ozdobą, a te o patriotycznym charakterze pozwalają na podkreślenie swojej miłości do ojczyzny. Często można zobaczyć pinsy w klapach marynarek i żakietów polityków. Wówczas mają one kształt logo partii lub innego symbolu, który kojarzy się z danym ugrupowaniem.

Wiele ciekawych zastosowań mogą mieć przypinki metalowe przy wykorzystaniu ich jako nośnika reklamy dla firmy oraz budowania pozytywnego wizerunku marki.

Dla jakich firm odpowiednia jest taka forma reklamy?
Obecnie wiele przedsiębiorstw bazuje na reklamie w sieci. Problem w tym, że nie każda firma osiągnie pożądane efekty, prowadząc kampanię wyłącznie w internecie. Dla biznesów, w przypadku których internet nie jest wystarczającym kanałem realizacji działań reklamowych, przeznaczone są m.in. tradycyjne gadżety reklamowe, do których zaliczyć można także metalowe przypinki.

Mogą one wspierać budowanie i utrwalanie wizerunku marki w jej otoczeniu. Wpinka może przybrać postać logo firmowego lub logotypu, choć nie jest to koniecznością. Projekt takiej ozdoby jest kwestią indywidualną każdego przedsiębiorcy zlecającego jej wykonanie.

Przypinki metalowe można wykorzystywać jako drobne upominki dla klientów i kontrahentów, ale też mogą one być dodatkiem do ubrań pracowników. Sprawdzi się to chociażby w bankach i instytucjach pożytku publicznego, ale i w firmach ubezpieczeniowych i innych. Przypinki w klapach garniturów czy żakietów damskich mogą być wykorzystywane na co dzień. Z drugiej strony mogą one wyróżniać nagrodzonych, np. najlepszego pracownika miesiąca czy roku, co również buduje mocną markę przedsiębiorstwa, ale wśród zatrudnionych. Na targach branżowych można je wykorzystać do jednoznacznej identyfikacji pracownika konkretnej firmy. Wówczas odwiedzający imprezę mają pewność, że rozmawiają z osobą związaną z danym przedsiębiorstwem, którego ofertą się interesują.

Jak zaprojektować przypinkę reklamową?
Skuteczne budowanie pozytywnego wizerunku firmy i wzmacnianie jej rozpoznawalności w środowisku wymaga wykorzystania wysokiej jakości gadżetów reklamowych. Zwykle przypinki z okrągłymi plakietkami nie do końca się do tego nadają, ale już personalizowane wpinki metalowe, o różnych kształtach jak najbardziej. Powinny być to wysokiej jakości rozwiązania, które przy użyciu niewielkiej szpilki można umieścić na dowolnej tkaninie i będą miały one charakter stricte ozdobny. Nie mogą wyglądać tandetnie, więc lepiej nie brać pod uwagę plakietek wykonanych z papieru pokrytego laminatem czy przeźroczystą warstwą plastiku.

Trwałe i estetyczne są metalowe przypinki. Mogą być jedno lub wielokolorowe, ponieważ często są ręcznie malowane z wykorzystaniem emalii.

/Artykuł sponsorowany/