Strona główna Artykuł sponsorowany Franczyza Żabka – opinie o marce, czy warto pracować?

Franczyza Żabka – opinie o marce, czy warto pracować?

0

Żabka to sklep, który zna prawie każdy Polak. Rozpoznawalność na poziomie 97-98% to naprawdę imponujący wynik. Czemu Żabka zawdzięcza takie zainteresowanie? Idealnej polityce franczyzowej. Dziś o niej więcej.

Żabka w kontekście franczyzy – jak to wygląda?
Franczyza Żabka jest obecna na rynku od paru lat. Sklep ma opinię innowacyjnego i przyjaznego lokalnej społeczności. Sklepy z zielonym szyldem powstają w wielu miastach Polski – zarówno większych, jak i mniejszych. To, co jednak najbardziej przyczynia się do sukcesu marki, to oddani franczyzobiorcy. Osoby, które budują jej renomę w terenie – rozmawiając z klientami, badając ich gusta, troszcząc się o odpowiedni asortyment i dostępność ważnych towarów. „Boom” na Żabki obserwujemy od lat, jednak ostatnio szczególnie. Wynika to z faktu, że sieć musiała zaadaptować się do zakazu handlu w niedzielę. Żabka stała się czymś więcej niż zwykłym sklepem. Jest to punkt usługowy, w którym odbiorą państwo paczkę, wypiją kawę i posilą się ciepłą przekąską. Żabki stają się niezwykle popularne wśród każdej grupy społecznej. Długie godziny otwarcia i niezamykanie lokali w niedzielę sprzyja odwiedzinom w każdym celu. Dlatego też Żabki się rozwijają – modernizują swój design i ofertę. Franczyza Żabka zaczyna szukać nowych talentów. Franczyzobiorców, którym nie jest straszne prowadzenie własnego lokalu i zmaganie się z trudnym fachem lidera. By zachęcić do pracy, sieć przygotowała niesamowitą ofertę, o której opowiemy za chwilę. Przejdźmy jednak do tego, kto powinien zdecydować się na pracę jako franczyzobiorca.

Żabka franczyza opinie 2019 – kim jest idealny franczyzobiorca?
Prowadzenie działalności gospodarczej „bez pleców” w XXI wieku staje się coraz trudniejsze. Przedsiębiorcy, by zachować konkurencyjność, muszą dwoić się i troić. Współpraca z osobami od prowadzenia social mediów, marketingu i tworzącymi pozytywny wizerunek marki jest kosztowna. Eksperci od SEO i SEM przyczyniają się do wzrostu sprzedaży, jednak największa korzyść z ich usług jest wtedy, gdy dysponujemy już całą siecią dystrybucyjną. Idealny franczyzobiorca jest osobą, która pragnie tworzyć biznes – prowadzić sklep, restaurację – jednak nie chce zostawiać kwestii finansowych jedynie dla siebie, a oddać część z nich do swojego większego partnera – franczyzodawcy. Franczyzobiorca może skupić się na skuteczności sprzedaży, a marketing, zarządzanie siecią logistyczną i podpisywanie najkorzystniejszych kontraktów – pozostawić bardziej wyedukowanym w tej materii osobom. System jest bardzo interesujący. Franczyza Żabka poszukuje w tym momencie osób, które wcale nie mają doświadczenia w sferze biznesu, a chcą się rozwijać. Inwestowanie w kształcenie swojej kadry jest czymś charakterystycznym dla zachodnich franczyz. Teraz nawet w Polsce odważniejsi decydują się na ten ruch.

Żabka franczyza opinie 2019 – czy warto pracować w sieci?
Żabka jest bardzo popularna, a od roku 2019 znacząco się rozwinęła. Jest też graczem bardzo innowacyjnym. Korzystając z dobrodziejstw rozwoju, może ona oferować swoim przyszłym franczyzobiorcom odpowiednie kursy, porady i edukację w zakresie sprzedaży. Jednak to, co jest najważniejsze, to startowe wynagrodzenie. Wynosi ono aż 16 000 złotych netto miesięcznie przez pierwszy rok pracy na rzecz firmy. To bardzo duża kwota, która z pewnością zachęci wiele osób do pracy pod zielonym szyldem. Czy warto? Każdy musi ocenić to sam, jednak tak wysokie kwoty z pewnością są bardzo kuszące.

/Artykuł sponsorowany/