Żabka – franczyza z wielkimi perspektywami. Sektor convenience store wciąż się rozwija, a ta marka zdecydowanie rozszerza się na rynku jak mało kto. Poznaj opinie na ten temat i zastanów się, czy chcesz dołączyć do grona franczyzobiorców.
Żabka franczyza – koszt własnego biznesu potrafi być ogromny
Inwestowanie na własną rękę w sektor sprzedaży to trochę loteria. Nie mając wiedzy, ani wyrobionych korzystnych umów z dostawcami, czy chociażby jakiejkolwiek sieci logistycznej, raczej jesteśmy skazani na porażkę. Możemy doinwestować w siebie i zdobyć część z praktycznych umiejętności, które pozwolą nam na stworzenie własnego biznesu, ale nie musimy tego robić. W 2020 roku znaczenie zyskuje współpraca – rozumiemy, że nie każdy jest samotną wyspą – w sektorze sprzedaży tym bardziej. Co jednak ma nam do zaoferowania sieć Żabka. Franczyza ta jest bardzo często wybierana przez początkujących franczyzobiorców, którzy nie mają w zasadzie pojęcia, jak działa sprzedaż. Nie brakuje osób, które zdobyły pewne doświadczenie i są gotowe przełożyć je na sukces swojego marketu, ale naprawdę spora część dopiero rozpoczyna swoją przygodę z biznesem. Żabka stara się ich do tego zachęcić. Gdy zakładamy własny biznes, musimy ponosić ogromne koszta. To my jesteśmy odpowiedzialni za wybranie lokalu, zakup towarów, wyposażenia i wszystkich innych wymaganych do prowadzenia placówki handlowej sprzętów. W przypadku współpracy z siecią, zapewnia nam to sama Żabka. Franczyza wymaga od nas jakości i otwierania sklepów w konkretne dni, w zamian oferuje jednak pokaźny know-how i ogromnie rozwiniętą sieć logistyczną. Co więcej, inwestuje we franczyzobiorców poprzez edukację – poprawiając ich kompetencje i znajomość poruszania się po rynku.
Żabka – franczyza – koszt otworzenia własnego marketu
Gdy myślimy o stworzeniu własnego sklepu, koszty takiego przedsięwzięcia można by liczyć w setkach tysięcy złotych, może nawet milionach, gdy mowa o bardziej intratnych lokalizacjach. W przypadku sieci Żabka, franczyza zapewnia nam znaczną większość rozwiązań. W naszej gestii pozostaje opłacenie pierwszych pensji, zakup lokalnych produktów do sklepu i opłacenie kasy fiskalnej. Generalnie koszt ten wynosi 5000 złotych, choć może się on nieznacznie różnić w zależności od sytuacji. Nie jest to więc kwota, którą jakkolwiek da się porównać do tej, która związana jest z otwarciem działalności na własną rękę. Nie mówiąc już o tym, że od samego początku działamy pod logo, które znane jest aż 97% Polaków. To ogromny plus – możemy powiedzieć, że marketing robi się sam, za to my możemy spokojnie poświęcić się rozwijaniu biznesu.
Żabka – franczyza potrzebuje zaangażowanych osób!
Opinie na temat współpracy franczyzowej często są bardzo pozytywne. Wynika to z faktu, że osoby zaangażowane w biznes, będą mieć z niego odpowiednie korzyści. W sektorze sprzedaży wygląda to dosyć prosto – jeśli jesteś osobą przedsiębiorczą, pracowitą i chętną do rozwoju, będziesz zarabiać. Natomiast jeśli liczysz na to, że franczyza będzie prowadziła się sama – to nie jest biznes dla Ciebie. Prowadzenie każdego sklepu, nieważne gdzie, nieważne co sprzedającego, wymaga pewnej uwagi. W przypadku placówki franczyzowej i tak nie jest źle – jesteśmy sami sobie szefem, możemy wyznaczać godziny pracy i wypoczynku, jesteśmy elastyczni. Jednak od naszego zaangażowania może być zależne zaangażowanie naszych pracowników. A ich samopoczucie ma przełożenie na sprzedaż. Jeśli jednak czujesz, że jesteś osobą przedsiębiorczą, która pragnie się zaangażować we własny biznes – być może warto spróbować takiej formy współpracy ze znaną siecią Żabka. Franczyza to koszt niewielki, a przynoszący ogromne zyski.
/Artykuł sponsorowany/