Strona główna Wydarzenia Gmina Świdnica Zmiany godzin obsługi klientów w Urzędzie Gminy Świdnica

Zmiany godzin obsługi klientów w Urzędzie Gminy Świdnica

0

W trosce o zdrowie publiczne i w związku z kolejnymi obostrzeniami w zakresie COVID-19, od 3 listopada do odwołania Urząd Gminy Świdnica obowiązywać będą nowe godziny pracy urzędu.

W poniedziałki, środy i czwartki urząd czynny jest w godzinach 8.00-14.30, we wtorki – 8.00-16.00, w piątki – 8.00-13.00. Obsługa kasowa dla klientów Urzędu Gminy prowadzona jest w: poniedziałki, środy i czwartki – od 8.30 do 14.00, we wtorki – od 8.30 do 15.30, w piątki – od 8.30-12.30. Przerwa w godzinach: 9.00-9.30, 12.00-12.15.

Zwracamy się z prośba o załatwiania spraw w Urzędzie Gminy za pośrednictwem Internetu, telefonicznie, bądź przez platformę ePUAP. Tel. kontaktowe: 74 852 30 67, 74 852 12 26, 74 852-24-88, 74 852-02-74. W przypadku braku możliwości skorzystania z usług elektronicznych informujemy, że na zewnątrz budynku (przy wejściu bocznym do Urzędu od strony parkingu) znajduje się skrzynka podawcza, w której można zostawić dokumenty – przekazuje Janusz Waligóra, rzecznik UG Świdnica. Pełny wykaz numerów telefonów dostępny jest na stronie urzędu.

Rzecznik przypomina, że w ramach przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków wójt gminy Świdnica oraz przewodnicząca Rady Gminy Świdnica udzielają informacji wyłącznie telefonicznie w każdy wtorek w godz. 10.00-13.00 lub drogą mailowa [email protected] Sekretariat wójta: tel. 74 852 30 67, 74 852 12 26, 74 852-24-88, 852-02-74 wew. 200, przewodnicząca Rady Gminy: tel. 604 516 453.

Obsługa w zakresie Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji jak i Gminnego Zespołu Oświaty odbywać się będzie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty z urzędnikiem.

Wizyty w urzędzie odbywają się przy zachowaniu środków ostrożności: obowiązkowo zasłaniamy nos i usta w budynku urzędu, obowiązkowo przed wejściem dezynfekujemy dłonie (płyny do dezynfekcji udostępniony jest przed wejściem i na stanowiskach związanych z obsługą klienta), zachowujemy odpowiedni dystans społeczny, obsługa klienta na poszczególnych stanowiskach odbywa się pojedynczo z zachowaniem reżimu sanitarnego.

/UG Świdnica, opr. mn/