• Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kalendarium
  • Zwierzaki
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Sign in
Welcome!Log into your account
Nie pamiętasz hasła?
Password recovery
Odzyskaj swoje hasło
Wyszukiwanie
-0.4 C
Świdnica
19 stycznia 2021
Sign in
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Forgot your password? Get help
Password recovery
Odzyskaj swoje hasło
Hasło zostanie wysłane e-mailem.
Swidnica24.pl – wydarzenia, informacje, rozrywka, kultura, polityka, wywiady, wypadki
  • Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kalendarium
  • Zwierzaki
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
Strona główna Temat dnia Sposoby na wyróżnienie sklepu na tle konkurencji, które mogą zastosować nawet małe...
  • Temat dnia

Sposoby na wyróżnienie sklepu na tle konkurencji, które mogą zastosować nawet małe firmy

11 sierpnia 2020
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

    Obecnie coraz więcej firm prowadzi sprzedaż w sieci. Wiele sklepów oferuje te same produkty w podobnych cenach, więc trudno jest się czymś wyróżnić na tle konkurencji i zwrócić uwagę klientów. Decyzja o podjęciu działalności w Internecie powinna zatem pociągnąć za sobą określone działania marketingowe. Niestety i w tym segmencie coraz trudniej o oryginalność. Zwykłe banery w lokalnych mediach mogą już nie wystarczyć. Trzeba zastosować wówczas inne metody. Jeżeli chcesz zwrócić uwagę internautów na oferowane przez ciebie produkty, zapoznaj się z poniższymi pomysłami.

    1. Popraw wygląd strony internetowej
    Strona internetowa jest wizytówką twojego sklepu. Estetyczna szata graficzna to podstawa. Stosuj stonowane barwy, a jedynie niektóre elementy wzmacniaj wyrazistym kolorem, który stanie się motywem przewodnim. Nie należy przeładowywać strony kolorami i treścią. Przecież ma być ona nie tylko ładna, lecz także czytelna i intuicyjna w obsłudze. Zadbaj zatem o prostą nawigację i przejrzystą budowę. Możliwości kreowania szaty graficznej jest wiele, ale zawsze należy kierować się naczelną zasadą – umiarem.

    2. Wyeksponuj osiągnięcia
    Nie ma lepszej reklamy niż opinie zadowolonych klientów. Użytkownicy sami mogą sprawdzić komentarze na temat twojej firmy umieszczone na blogach czy w mediach społecznościowych, ale postaraj się to im ułatwić. W tym celu umieść na głównej stronie sklepu panel, w którym będą wyświetlać się opinie klientów. Wyeksponuj także informacje o certyfikatach i przyznanych ci nagrodach. Skany referencji także wpłyną pozytywnie na budowanie dobrego wizerunku twojego przedsiębiorstwa w oczach klientów.

    3. Każdy lubi dostawać gratisy
    Darmowe gadżety to stara, ale sprawdzona metoda. Dołącz do zamówienia kalendarz, notatnik, magnes na lodówkę, kubek albo brelok do kluczy. Dobrze, by gadżety oprócz logo firmy zawierały jakąś oryginalną grafikę lub tekst. Nazwa przedsiębiorstwa umieszczona na białym tle nie przyciągnie niczyjej uwagi. Oprócz gadżetów do zamówienia możesz dołączyć także bon podarunkowy czy kupon zniżkowy.

    4. Zadbaj o opakowanie
    Pudełko, w którym do rąk klienta trafiają zamówione produkty, można potraktować jako doskonały środek marketingowy. Estetyczne opakowanie wpływa na pozytywną ocenę sklepu, a w konsekwencji także samego produktu. Zamiast tradycyjnych szarych kartonów wybieraj więc pudełka w kolorze białym. Taśma z nadrukiem pomoże ci natomiast spersonalizować opakowanie i nadać mu oryginalny charakter. W tym celu możesz zastosować także pudełka z logo firmy. Do pakowania produktów idealnie nadadzą się również pudełka fasonowe. Przed złożeniem zajmują mało miejsca, a ich składanie odbywa się łatwo, szybko i bez użycia taśmy klejącej. Takie opakowania doskonale sprawdzą się w przypadku wysyłki kosmetyków, sprzętów elektronicznych i innych drobnych przedmiotów.

    5. Wykorzystaj media społecznościowe
    Jeżeli chcesz budować pozytywy wizerunek w sieci, musisz być w stałym kontakcie z klientami. Staraj się odpowiadać na komentarze zamieszczane pod wpisami na stronie twojej firmy w mediach społecznościowych. Dziękuj za pozytywne opinie i konstruktywnie odpowiadaj na krytykę. Regularnie zamieszczaj posty, przypominając w ten klientom o swoim sklepie.

    6. Mów o swojej historii
    Eksponowanie tradycji lub idei przyniesie bardzo pozytywne efekty. Jeżeli działasz na rynku od wielu lat umieść pod logo datę założenia firmy. Opisz motywy, które kierowały tobą w momencie zakładania działalności, np. chęć zaoferowania ludziom zdrowych produktów. Takie informacje będą stanowić twój atut.

    Wyróżnienie się czymś na tle konkurencji to bardzo trudne zadanie. Trzeba szukać niebanalnych pomysłów, by zwrócić na siebie uwagę klientów. W tych zmaganiach liczy się nawet dbałość o detale. Konsekwentnie podkreślaj unikalny charakter swojej firmy, a z pewnością zyskasz nowych klientów.

    /Artykuł sponsorowany/

    • TAGI
    • marketing fimy
    • pudełka z logo
    • skuteczna promocja
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp
      Poprzedni artykułZlekceważyli sądowy zakaz prowadzenia pojazdów. Grozi im do 5 lat więzienia
      Następny artykułKolejny dzień z pogodowym ostrzeżeniem. Synoptycy prognozują burze
      Agnieszka Nowicka

      POWIĄZANE ARTYKUŁYWIĘCEJ OD AUTORA

      Zamarzł uwiązany do budy, pozostałe zwierzęta uratowane w ostatniej chwili

      Raport koronawirus: Nie żyje kolejny mieszkaniec powiatu świdnickiego

      Prezydent Świdnicy podzieli się swoim doświadczeniem z wrocławskimi wodociągami. Za prawie 7 tysięcy złotych miesięcznie

      112

      Surowa kara za jazdę bez uprawnień

      19 stycznia 2021

      Nowy wicekomendant policji w Świdnicy

      19 stycznia 2021

      Próbował ukraść rękawiczki, zaatakował ochronę sklepu

      18 stycznia 2021

      Wypadek na placu budowy. Operator koparki trafił do szpitala [FOTO]

      18 stycznia 2021

      Jechał mimo zakazu

      18 stycznia 2021



      Świdnica wczoraj i dziś

      Świdnica wczoraj i dziś. Plac Grunwaldzki

      malgorzata - 16 stycznia 2021 0
      Swidnica24.pl

      Fotogaleria czytelników

      • Świdnica, os. Zawiszów, 9 luty 2020, fot. Szymon Skirgajłło
      • Wojna na śnieżki, w drodze na Wielki Szczeliniec, 15 luty 2020, fot. Smagło Patrycja
      • Widok z Wieży Ratuszowej w Świdnicy, 5 luty 2020, fot. Rafał Dobrowolski
      • Wschód słońca nad Osiedlem Młodych,16 luty 2020, fot. Tomasz Modrzejewski
      • Nad Zalewem Witoszówka, 9 luty 2020, fot. Ewelina Krzysztof
      • Tajemniczy spodek na tablicy we wsi Bogdanów,17 luty 2020,fot. Zofia Kaczkowska
      • Przebiśniegi, Park Centralny,  5 luty 2020, fot. Brygida Lurka
      • Pszenno,12 luty 2020, fot. Katarzyna Michta
      • Uśmiechnięta kawa, z cyklu w moim mieszkaniu, 22 luty 2020, fot. Ewelina Jaśkiewicz
      • Sezon rowerowy 2020 rozpoczęty, Kalno, 17 luty 2020, fot. Jerzy Kaczkowski

      Zobacz archiwum zdjęć

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Zobacz cały kalendarz

      Konkursy

      Nasze babcie, nasi dziadkowie. Wyślij zdjęcie i wygraj upominki [KONKURS]

      16 stycznia 2021

      Wyjątkowe choinki i świąteczne ozdoby czytelników [ROZWIĄZANIE KONKURSU]

      25 grudnia 2020
      • Polityka prywatności
      • Kontakt
      © Wydawca: Portal Swidnica24.pl, Marek Kowalski, Rynek 33/4, 58-100 Świdnica. Redakcja Swidnica24.pl zastrzega sobie prawo do redagowania niezamawianych, nadesłanych tekstów.
      Z dniem 25 maja, w związku z rozporządzeniem RODO zmieniamy naszą "Politykę prywatności". Tym samym informujemy, że ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. ZgodaPolityka prywatności