• Komunikaty
  • Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kultura
  • Kalendarium
  • Archiwum
  • Kontakt
Wyszukiwanie
2.8 C
Świdnica
21 grudnia 2025
Swidnica24.pl – wydarzenia, informacje, rozrywka, kultura, polityka, wywiady, wypadki
  • Komunikaty
  • Wydarzenia
    • Dobromierz
    • Gmina Świdnica
    • Jaworzyna Śląska
    • Marcinowice
    • Strzegom
    • Świdnica
    • Świebodzice
    • Żarów
  • 112
  • Polityka
  • Sport
    • Piłka nożna
    • Piłka ręczna
    • Moto
    • Siatkówka
    • Jeździectwo
    • Pływanie
    • Lekkoatletyka
    • Gimnastyka
    • Inne
  • Kultura
  • Kalendarium
  • Archiwum
  • Kontakt
Strona główna Temat dnia Sposoby na wyróżnienie sklepu na tle konkurencji, które mogą zastosować nawet małe...
  • Temat dnia

Sposoby na wyróżnienie sklepu na tle konkurencji, które mogą zastosować nawet małe firmy

11 sierpnia 2020
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp

    Obecnie coraz więcej firm prowadzi sprzedaż w sieci. Wiele sklepów oferuje te same produkty w podobnych cenach, więc trudno jest się czymś wyróżnić na tle konkurencji i zwrócić uwagę klientów. Decyzja o podjęciu działalności w Internecie powinna zatem pociągnąć za sobą określone działania marketingowe. Niestety i w tym segmencie coraz trudniej o oryginalność. Zwykłe banery w lokalnych mediach mogą już nie wystarczyć. Trzeba zastosować wówczas inne metody. Jeżeli chcesz zwrócić uwagę internautów na oferowane przez ciebie produkty, zapoznaj się z poniższymi pomysłami.

    1. Popraw wygląd strony internetowej
    Strona internetowa jest wizytówką twojego sklepu. Estetyczna szata graficzna to podstawa. Stosuj stonowane barwy, a jedynie niektóre elementy wzmacniaj wyrazistym kolorem, który stanie się motywem przewodnim. Nie należy przeładowywać strony kolorami i treścią. Przecież ma być ona nie tylko ładna, lecz także czytelna i intuicyjna w obsłudze. Zadbaj zatem o prostą nawigację i przejrzystą budowę. Możliwości kreowania szaty graficznej jest wiele, ale zawsze należy kierować się naczelną zasadą – umiarem.

    2. Wyeksponuj osiągnięcia
    Nie ma lepszej reklamy niż opinie zadowolonych klientów. Użytkownicy sami mogą sprawdzić komentarze na temat twojej firmy umieszczone na blogach czy w mediach społecznościowych, ale postaraj się to im ułatwić. W tym celu umieść na głównej stronie sklepu panel, w którym będą wyświetlać się opinie klientów. Wyeksponuj także informacje o certyfikatach i przyznanych ci nagrodach. Skany referencji także wpłyną pozytywnie na budowanie dobrego wizerunku twojego przedsiębiorstwa w oczach klientów.

    3. Każdy lubi dostawać gratisy
    Darmowe gadżety to stara, ale sprawdzona metoda. Dołącz do zamówienia kalendarz, notatnik, magnes na lodówkę, kubek albo brelok do kluczy. Dobrze, by gadżety oprócz logo firmy zawierały jakąś oryginalną grafikę lub tekst. Nazwa przedsiębiorstwa umieszczona na białym tle nie przyciągnie niczyjej uwagi. Oprócz gadżetów do zamówienia możesz dołączyć także bon podarunkowy czy kupon zniżkowy.

    4. Zadbaj o opakowanie
    Pudełko, w którym do rąk klienta trafiają zamówione produkty, można potraktować jako doskonały środek marketingowy. Estetyczne opakowanie wpływa na pozytywną ocenę sklepu, a w konsekwencji także samego produktu. Zamiast tradycyjnych szarych kartonów wybieraj więc pudełka w kolorze białym. Taśma z nadrukiem pomoże ci natomiast spersonalizować opakowanie i nadać mu oryginalny charakter. W tym celu możesz zastosować także pudełka z logo firmy. Do pakowania produktów idealnie nadadzą się również pudełka fasonowe. Przed złożeniem zajmują mało miejsca, a ich składanie odbywa się łatwo, szybko i bez użycia taśmy klejącej. Takie opakowania doskonale sprawdzą się w przypadku wysyłki kosmetyków, sprzętów elektronicznych i innych drobnych przedmiotów.

    5. Wykorzystaj media społecznościowe
    Jeżeli chcesz budować pozytywy wizerunek w sieci, musisz być w stałym kontakcie z klientami. Staraj się odpowiadać na komentarze zamieszczane pod wpisami na stronie twojej firmy w mediach społecznościowych. Dziękuj za pozytywne opinie i konstruktywnie odpowiadaj na krytykę. Regularnie zamieszczaj posty, przypominając w ten klientom o swoim sklepie.

    6. Mów o swojej historii
    Eksponowanie tradycji lub idei przyniesie bardzo pozytywne efekty. Jeżeli działasz na rynku od wielu lat umieść pod logo datę założenia firmy. Opisz motywy, które kierowały tobą w momencie zakładania działalności, np. chęć zaoferowania ludziom zdrowych produktów. Takie informacje będą stanowić twój atut.

    Wyróżnienie się czymś na tle konkurencji to bardzo trudne zadanie. Trzeba szukać niebanalnych pomysłów, by zwrócić na siebie uwagę klientów. W tych zmaganiach liczy się nawet dbałość o detale. Konsekwentnie podkreślaj unikalny charakter swojej firmy, a z pewnością zyskasz nowych klientów.

    /Artykuł sponsorowany/

    • TAGI
    • marketing fimy
    • pudełka z logo
    • skuteczna promocja
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp
      Poprzedni artykułZlekceważyli sądowy zakaz prowadzenia pojazdów. Grozi im do 5 lat więzienia
      Następny artykułKolejny dzień z pogodowym ostrzeżeniem. Synoptycy prognozują burze
      Agnieszka Nowicka

      PODOBNE ARTYKUŁYWIĘCEJ OD AUTORA

      Wizytę w świdnickim PSZOK-u będzie można umówić przez internet?

      Kucyki na Rynku, kolędy na akordeon i gitarę. Świdnicki jarmark na finiszu [FOTO]

      Będzie tylko 30 tysięcy mieszkańców? Coraz mniej dzieci, coraz więcej wyprowadzek ze Świdnicy

      Komunikaty

      Wykaz nieruchomości do sprzedaży bezprzetargowej w Świebodzicach

      Agnieszka Nowicka - 15 grudnia 2025

      Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży położonych na terenie miasta Świebodzice

      malgorzata - 12 grudnia 2025

      II Przetarg ustny ograniczony na sprzedaż lokalu w Świebodzicach ul. Graniczna

      malgorzata - 10 grudnia 2025

      112

      Policja apeluje o zachowanie bezpieczeństwa podczas przedświątecznych zakupów i wyjazdów

      21 grudnia 2025

      Chciała sprzedać opony, straciła 9 tysięcy złotych

      20 grudnia 2025

      Pies przywiązany do słupa, samochody na trawnikach. Interwencje straży miejskiej

      20 grudnia 2025

      Pożar samochodu dostawczego w Strzegomiu [FOTO]

      19 grudnia 2025

      Senior przez miesiąc siedział w fotelu. Akt oskarżenia przeciwko synowi trafił...

      19 grudnia 2025

      Świdnica wczoraj i dziś

      Świdnica wczoraj i dziś. Ulica Muzealna

      malgorzata - 14 grudnia 2025 0


      Swidnica24.pl

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Zobacz cały kalendarz

      Konkursy

      Coraz bliżej święta… Zrób zdjęcie świątecznej choinki i wygraj prezenty [KONKURS]

      18 grudnia 2025

      Kto wygrał zaproszenia na świąteczny koncert zespołu i chóru Armii USA...

      16 grudnia 2025
      • Polityka prywatności
      • Kontakt
      © Wydawca: Portal Swidnica24.pl, Marek Kowalski, Rynek 33/4, 58-100 Świdnica. Redakcja Swidnica24.pl zastrzega sobie prawo do redagowania niezamawianych, nadesłanych tekstów.