Strona główna Wydarzenia Tauron i PGNiG zamykają punkty obsługi klienta. Polska Spółka Gazownictwa: dokładamy starań,...

Tauron i PGNiG zamykają punkty obsługi klienta. Polska Spółka Gazownictwa: dokładamy starań, by dostawy nie były zakłócone

0

Do odwołania zamknięte zostały wszystkie Biura Obsługi Klienta spółki PGNiG Obrót Detaliczny oraz grupy Tauron. W przypadku Polskiej Spółki Gazownictwa ograniczone zostało funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta, wstęp do budynków gazowni i placówek gazowniczych.

Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo klientów i pracowników, począwszy od 14 marca 2020 roku do odwołania zamknięte pozostają wszystkie Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny. – Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejsze rozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągły– powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. Do dyspozycji klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta,  dostępne pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl lub e-mail: kontakt@pgnig.pl.

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników do odwołania zamknięte będą także stacjonarne punkty obsługi grupy Tauron. Przedstawiciele spółki zachęcają do korzystania ze zdalnych form obsługi, czyli serwisu obsługowego Mój TAURON, infolinii oraz wysyłania wiadomości e-mail. Więcej informacji dane kontaktowe na stronach Tauron oraz Tauron Dystrybucja.

Należąca do grupy PGNiG Polska Spółka Gazownictwa dokłada starań, by w związku z epidemią koronawirusa dostawy gazu do ponad 7 milionów odbiorców w całym kraju nie były zagrożone i odbywały się w sposób ciągły i bezpieczny. – Zarząd Polskiej Spółki Gazownictwa podejmuje niezbędne działania, mające na celu zapewnienie ponad 11 tysiącom pracowników PSG bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości działalności spółki. Bezpieczeństwo pracowników jest gwarancją zachowania stabilności dostaw gazu do naszych odbiorców, dlatego spółka ograniczyła funkcjonowanie Miejsc Obsługi Klienta  i wstęp do budynków gazowni i placówek gazowniczych – informują przedstawiciele PSG.

Miejsca Obsługi Klienta nie będą przyjmować bezpośrednio interesantów, jednak zapewnią klientom możliwość składania dokumentów w specjalnych skrzynkach podawczych umieszczonych przed lokalem. Klienci zachęcani są do kontaktu telefonicznego (32 772 36 27 infolinia) lub też poprzez stronę internetową www.psgaz.pl. Miejsca Obsługi Klienta pracują w następujący sposób:

  • Sekcja przyłączania w Wałbrzychu (ul. Wrocławska 2), godziny otwarcia 7.00-15.00, tel. 74 842 71 23, 74 842 72 88, 74 842 74 16,
  • Gazownia w Wałbrzychu, ul. Wrocławska 2, godziny otwarcia 7.00-15.00, tel. 74 842 71 10, 74 842 74 61, 74 842 72 59,
  • Gazownia w Dzierżoniowie, ul. Kilińskiego 18, godziny otwarcia 7.00-15.00, tel. 74 842 73 28, 74 842 73 33.

/mn/