Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji zapewnia, że obecna sytuacja epidemiologiczna nie wpłynie na bezpieczeństwo i ciągłość dostaw wody, a także odbiór ścieków. Od poniedziałku Biuro Obsługi Klienta oraz kasa będą nieczynne.
– W trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych informujemy, że Biuro Obsługi Klienta oraz Kasa od dnia 16.03.2020 będą nieczynne do odwołania. Nie będzie również możliwości załatwiania spraw, które wymagały by osobistej wizyty w siedzibie firmy – informuje Witold Tomkiewicz, rzecznik ŚPWiK.
Mieszkańcy mogą kontaktować się ze spółką wodociągową telefonicznie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 pod numerami: centrala – 74 5815810, BOK – 74 8515836, listownie: Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Świdnicy
ul. Wrocławska 10, 58-100 Świdnica, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], [email protected]. W sprawach wymagających kontaktu z pracownikami pozostałych działów, należy dzwonić pod numery telefonów: 74 5815830 oraz 74 8515841 lub kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected].
– Za niedogodności serdecznie przepraszamy i gwarantujemy, że powyższa sytuacja nie wpłynie na bezpieczeństwo i ciągłość dostaw wody, a także odbiór ścieków – podkreśla Tomkiewicz.
/ŚPWiK, opr. mn/