Strona główna Wydarzenia Strzegom Popraw pozycję swojej firmy w Google, a zyskasz zainteresowanie odbiorców oraz wielu...

Popraw pozycję swojej firmy w Google, a zyskasz zainteresowanie odbiorców oraz wielu nowych klientów

0

Rozwój przedsiębiorstwa, niezależnie od branży i rynkowych realiów, wymaga zainwestowania odpowiednich środków. Internet dostarcza mnóstwa narzędzi, które w długofalowym ujęciu mogą przyczynić się do systematycznego wzrostu zysków. Prym wiedzie tutaj wyszukiwarka Google – korzysta z niej zdecydowanie najwięcej odbiorców. W związku z tym warto poznać sposoby, które wydatnie zwiększą widoczność firmy w tym serwisie.

Pozycjonowanie stron stanowi złożony proces. Poznaj jego najważniejsze etapy
Algorytmy Google, które decydują o kolejności stron wyświetlanych na każde zapytanie, są systematycznie rozbudowywane. Priorytetem jest przydatność witryn dla danego użytkownika, ustalana na podstawie szeroko pojmowanej jakości. Pierwszym krokiem, od którego zaczyna się dostosowanie firmowego serwisu do aktualnie obowiązujących standardów, jest kompleksowy audyt. Po wyeliminowaniu najważniejszych bolączek należy przystąpić do pracy nad zawartością strony. Wartościowy content jest przecież tym, co internauci cenią najbardziej – przykuwa uwagę i zatrzymuje użytkownika na dłużej. Równolegle należy pozyskiwać odnośniki z serwisów zewnętrznych o odpowiednio wysokiej renomie. Niektóre agencje, np. ceniony w branży Afterweb, świadczą takie usługi kompleksowo, zgodnie z wyśrubowanymi standardami jakości A jakie efekty przynosi pozycjonowanie stron w Google? W niektórych przypadkach możliwe jest zwiększenie liczby odwiedzin o bagatela 300%, co zwykle przekłada się na wzrost zysków na poziomie ok. 70%.

Kampanie Google Ads pozwalają dotrzeć do wielu osób zainteresowanych Twoją ofertą
Jeżeli komuś brakuje cierpliwości i koniecznie chce znaleźć się w TOP 3 wyników od razu, powinien zainteresować się reklamami w wyszukiwarce. Najcenniejsze linki sponsorowane lądują powyżej tzw. rezultatów organicznych, dzięki czemu zapewniają dużą ilość wejść na stronę. Sztuka polega na odpowiednim ustawieniu wszystkich kampanii Google Ads, aby kliknięcia kończyły się sprzedażą lub przynajmniej nawiązaniem kontaktu przez potencjalnego klienta. Jeżeli na Twoją witrynę poprzez reklamy będą wchodzić osoby, które nie znajdą na niej poszukiwanych rzeczy, budżet na promocję zostanie zwyczajnie zmarnotrawiony. Optymalizacja poszczególnych parametrów i precyzyjne określenie grupy docelowej pozwala wykorzystać środki w maksymalnie efektywny sposób. Kierowanie ruchem z linków sponsorowanych najlepiej powierzyć specjalistom, posiadającym stosowne certyfikaty od Google.

źródło: https://afterweb.pl/

/Artykuł sponsorowany/