Strona główna Wydarzenia Plik produktowy. Kiedy przyniesie korzyści twojemu biznesowi?

Plik produktowy. Kiedy przyniesie korzyści twojemu biznesowi?

0

Jesteś jednym z podmiotów funkcjonujących na rynku e-commerce? Chcesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców i potencjalnych klientów? Nie da się ukryć, że potrzebujesz skutecznej kampanii. Jednak, aby osiągnąć sukces, konieczne jest działanie wielokanałowe. To natomiast możliwe jest dopiero wtedy, kiedy wykorzystane zostanie specjalne narzędzie, czyli plik xml. Co zrobić, aby zoptymalizować plik produktowy? Na jakie standardy zwracać uwagę?

Plik produktowy kontra sukces w e-commerce
W życiu codziennym kierujemy się wygodą i uniwersalnością. Wybieramy rozwiązania, które oszczędzają nasz czas, pozwalają na działanie na różnych polach. Takim rozwiązaniem jest plik produktowy dostosowany do wielu kanałów reklamowych. Jednocześnie taki, który nie wymaga ciągłej aktualizacji, ponieważ proces ten przebiega automatycznie. Każda modyfikacja (np. dotycząca zmian w magazynie lub wysokości obowiązującego rabatu) pojawia się także we wszystkich innych miejscach, do których została skierowana reklama.

Zoptymalizuj informacje – zyskaj zaufanie klientów
Aktualność informacji to nie jedyny aspekt, który ma bardzo duży wpływ na budowanie zaufania wśród klientów sklepu. Jednocześnie istotne jest to, aby plik produktowy zawierał dane, które są zoptymalizowane pod kątem potrzeb odbiorców.

Dodatkowo nie należy zapominać o podstawowych danych, takich jak cena, URL zdjęcia, link do karty produktu w sklepie oraz o numerze GTIN. To elementy, które są wymagane przez wydawców reklam. Aby wszystko działało sprawnie, koniecznie trzeba zadbać o szczegóły. Dodatkowo warto wziąć pod uwagę perspektywę odbiorców wtedy, kiedy tworzymy opisy do produktów. Poza tym opłaca się uwierzyć w swoje siły, bowiem nie zawsze potrzebna jest specjalistyczna wiedza technologiczna. Niekiedy pomocna okazuje się specjalna wtyczka, która pomoże zrealizować efektywne kampanie w wielu różnych kanałach.

Skorzystaj ze wsparcia feedink – co jeszcze możesz zyskać?
To jeszcze nie koniec atutów, jakie wiążą się z optymalizacją sklepu pod kątem pliku produktowego. Oprócz tego, że można używać jednego, uniwersalnego systemu dla wszystkich plików mamy też inne bonusy. Poza tym możliwa jest optymalizacja kanałów z danymi z Google Analytics. Jednocześnie o wiele łatwiejsze i wygodniejsze stanie się monitorowanie statystyk i alertów produktowych.

Feedink to także opcja poprawy jakości własnego pliku przy jednoczesnym wykorzystaniu różnych przydatnych reguł. Każdy, kto zdecyduje się na plik produktowy, będzie mógł zwiększyć ROI oraz reklamować się w wielu miejscach, tych, z których dotąd nie korzystał. To wszystko prowadzi do maksymalnego wykorzystania potencjału sklepu internetowego.

/Reklama/