Strona główna Temat dnia Świdnica kolejnym miastem z nowoczesnym oddziałem Banku BNP Paribas

Świdnica kolejnym miastem z nowoczesnym oddziałem Banku BNP Paribas [FOTO]

0

Zmodernizowane wnętrze, komfortowe oczekiwanie na rozmowę z doradcą, załatwianie finansowych spraw przy filiżance kawy i nowe rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Oddział Banku BNP Paribas w Świdnicy zaprezentował się w nowoczesnej i zdigitalizowanej odsłonie. Od dziś ma być szybciej, lepiej, łatwiej i wygodniej.

Bank BNP Paribas sukcesywnie modernizuje swoje placówki i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. –Jako Bank zmieniającego się świata, śledzimy i dostrzegamy potrzeby naszych klientów. Staramy się dostosowywać do ich oczekiwań i odpowiadać na nie. Naszym celem jest zapewnienie klientom większej dostępności i wygody. Będziemy konsekwentnie pracować nad podnoszeniem standardów placówek, kierując się wyborami klientów i dbając jednocześnie o komfort pracy naszych doradców. Digitalizacja i prostota to dwa z pięciu głównych filarów naszej strategii, a nowy format oddziałów łączy je oba – mówi Maciej Chlebowski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Transformacji Sieci Oddziałów w Banku BNP Paribas.

Transformację przeszedł właśnie oddział banku, znajdujący się w Świdnicy, przy ul. Różanej 1. Nowoczesne wyposażenie, stanowiska komputerowe, laptopy, tablety i inne urządzenia elektroniczne,komfortowe strefy z sofami i siedziskami, stylowe pomieszczenia, zapewniające prywatność podczas załatwiania finansowych spraw – to tylko nieliczne ze zmian, jakie zaszły w świdnickiej placówce. – Jest bardziej nowoczesny, ale też ekologiczny, stąd w aranżacji wnętrza dominuje kolorystyka natury. Pojawiły się także drewniane elementy oraz dekoracja w formie drzewa. W oddziale słychać również odgłosy ptaków – zauważa Agnieszka Kuzik, dyrektor świdnickiego oddziału Banku BNP Paribas.

Dzięki wprowadzeniu innowacyjnych technologii, bank wdrożył też zupełnie nową jakość obsługi interesantów. – Chcemy odejść od klasycznej, gotówkowej obsługi klienta i przejść do kanałów internetowych. Mamy w placówce dwa tablety, na których klienci mogą sprawdzić sobie salda na rachunku i zalogować się do bankowości indywidualnej bądź firmowej. Mamy wpłatomat, w którym można wpłacić środki – wyjaśnia dyrektorka.

Każdy, kto odwiedzi świdnicką placówkę jest witany przez pracownika, który rozpoznaje jego potrzeby. Oczekując na rozmowę, klienci kierowani są do wygodnych stref, pokojów czy punktów. W tym czasie mogą napić się świeżo zaparzonej kawy lub wody. To właśnie doradca sam podchodzi do zainteresowanej osoby i wszelkie sprawy finansowe załatwia mobilnie w przyjaznych i komfortowych dla klienta warunkach.

W zmodernizowanej placówce pojawiła się też nowa strefa przyjazna dzieciom. Najmłodsi bawić się w niej mogą malując obrazki kredą na tablicy lub próbując poradzić sobie z labiryntem. Dzięki temu rodzice bez pośpiechu i z uwagą zajmą się swoimi finansami.

Oddział Banku BNP Paribas przy ul. Różanej 1 w Świdnicy dostępny jest dla klientów w poniedziałki w godzinach od 10.30 do 18.00, od wtorku do piątku w godzinach od 9.30 do 17.00.

Nowoczesna placówka prezentuje wizję banku przyszłości. Jak zmieniła się jednak od momentu powstania? Bank, choć wielokrotnie się przekształcał, istnieje w Świdnicy już 44 lata. Swoją historię rozpoczął w lipcu 1975 roku, gdy powołano tutaj zamiejscową placówkę Oddziału Wojewódzkiego Banku Gospodarki Żywnościowej w Wałbrzychu. Co ciekawe placówka posiada swoistą księgę wydarzeń i modernizacji. W odręcznie pisanej Złotej Kronice znajduje się też mnóstwo archiwalnych zdjęć.

/Artykuł sponsorowany/
/Tekst: Agnieszka Nowicka/
/Zdjęcia: Dariusz Nowaczyński/