Dolny Śląsk po raz kolejny odkrywa swoją tajemniczą twarz. Rozpoczyna się jesienna odsłona kampanii promującej nasze województwo. Nową wersję spotów „Dolny Śląsk. Dotknij Tajemnicy” z dodatkowymi ujęciami zobaczymy już we wrześniu na antenie stacji: TVN, Polsat, Discovery, National Geographic oraz kanałach tematycznych tych stacji.
Tym razem Dolny Śląsk zaprasza turystów do Doliny Baryczy i na Śnieżne Kotły w Karkonoszach. Nowa wersja spotów zostanie wyemitowana na antenie stacji TVN, Polsat Discovery, National Geographic niemal 2,5 tys. razy. W prezentowanych od września filmach oprócz nowych lokalizacji zobaczymy miejsca dobrze znane widzom z poprzednich edycji kampanii m.in. Dworzec Główny we Wrocławiu, Wodospad Kamieńczyka, krzywą wieżę w Ząbkowicach Śląskich i Kościół Pokoju w Jaworze.
Emisja spotów z nowymi ujęciami to jednak nie wszystko. Dodatkowo od 1 września na ulicach największych miast województwa pojawi się 90 billboardów i citylightów powiązanych tematycznie z kampanią telewizyjną. Jesienna promocja województwa kosztuje 3,3 mln. zł. 70 proc. tych środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Billboardy i citylighty to wydatek 70 tys. zł.










![Kto wygrał zaproszenia na świąteczny koncert zespołu i chóru Armii USA w Świdnicy? [ROZWIĄZANIE KONKURSU]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2023/04/Orkiestra-Sil-Powietrznych-Stanow-Zjednoczonych-w-Europie-21-04-2023-Swidnica-5-100x75.jpg)