Trzeci sekretariat w starostwie

    15


    W świdnickim starostwie przybył trzeci sekretariat, wybudowany z części korytarza na I piętrze, przed gabinetem etatowego członka zarządu. Prace remontowo-budowlane i wyposażenie kosztowały 17 674, 85 złotych. Z sekretariatu będzie korzystać etatowy członek zarządu Sabina Cebula. Jej poprzednicy, Bolesław Olejarczyk i Roman Etel, posiłkowali się sekretariatem starosty.  Ten ostatni twierdzi, że sprawiało to trochę trudności, ale dawał sobie radę. Czy kolejny jest potrzebny?

    – To nie jest wyłącznie sekretariat – wyjaśnia Monika Żmijewska, rzeczniczka starostwa. –  Nowe pomieszczenie biurowe przeznaczone zostanie dla pracownika Starostwa Powiatowego w Świdnicy, który będzie zajmował się kontrolą zarządczą. Będzie to nowe stanowisko wynikające z ustawy o finansach publicznych. Wymagało to pozyskania dla pracownika miejsca niezbędnego do wykonywania powierzonych obowiązków służbowych. Dodatkowo usprawni on pracę członka Zarządu Powiatu. Będzie tam pracowała osoba z dotychczasowej kadry tutejszego urzędu.

    Tymczasem nowy etat utworzono w sekretariacie wicestarosty Alicji Synowskiej. Obowiązki  sekretarki powierzono nowej osobie. – Do pracy w sekretariacie wicestarosty został pozyskany nowy pracownik w celu zapewnienia stałej obsługi tego sekretariatu w pełnym wymiarze godzinowym – tłumaczy rzeczniczka. –  Osoba, która dotychczas pracowała na tym stanowisku, z uwagi na fakt konieczności opieki nad dzieckiem, zgodnie z przepisami prawa ma skrócony czas pracy. W związku z tym nie mogła w pełnym wymiarze godzin prowadzić tego sekretariatu.

    asz

    Poprzedni artykułO krok od Mistrzostw Europy
    Następny artykułPrzystanki przeniesione