Strona główna Wydarzenia Jak stworzyć piękne pudełko wysyłkowe

Jak stworzyć piękne pudełko wysyłkowe

0

Szare, powyginane, zaklejone brązową taśmą pudełka, powoli odchodzą do lamusa – i dobrze! Dziś już nawet małe sklepy internetowe stawiają na personalizację i estetykę pudełek wysyłkowych, bo dobrze wiedzą, że jest to klucz do budowania pozytywnego wizerunku marki. Chcesz wiedzieć jak stworzyć piękne pudełko wysyłkowe dla Twojej firmy? Oto kilka wskazówek!

1. Jak stworzyć piękne pudełko wysyłkowe? Nie oszczędzaj
O paczce wysyłkowej musisz myśleć jak o jedynej interakcji z klientem w realnym świecie. To ona jest Twoją wizytówką, a nie uśmiechnięty kasjer. Nie oszczędzaj zatem na wysyłkowej oprawie swoich produktów, bo to właśnie bezpośredni kontakt z paczką wpłynie na Twoją relację z klientem. Zainwestuj więc w wytrzymały, dostosowany do produktów karton. Zrezygnuj też z taśmy na rzecz wygodnego zamknięcia pudełek fasonowych. Skup się na tym, czego oczekuje klient – nie chce otrzymać uszkodzonego zamówienia, a zakupy mają być przyjemnością. Zadbaj więc o dobre wypełniacze, solidną konstrukcję opakowania i estetyczny wygląd całego zamówienia.

2. Jak stworzyć piękne pudełko wysyłkowe? Nadaj paczce indywidualny charakter
Otwieranie paczki to trochę jak otwieranie prezentu i chociaż wiesz co będzie w środku – ekscytacja nie słabnie. Zadbaj więc o to, by klient czuł się obdarowany. Wypełnij środek paczki kolorowym papierem, konfetti albo pachnącymi piankami – niech rozpakowywanie będzie przyjemnością. Może każdy produkt warto owinąć wstążką albo ozdobić naklejką? Opcji jest wiele! Pamiętaj też, że pudełko powinno wpisywać się w charakter Twojej firmy. Opatrz je odpowiednią grafiką, nadaj wyróżniający się kolor, a wszystko to po to, aby budować relację z klientem i wyróżnić markę na tle konkurencji.

Sprawdź także ten poradnik o opakowaniach: https://porady.org/hurtownia-opakowan-czyli-jak-rozreklamowac-skutecznie-marke.

3. Jak stworzyć piękne pudełko wysyłkowe? Zadbaj o komunikację
W paczce zawsze znajdziemy paragon lub fakturę – klasyk. Każdy klient musi otrzymać potwierdzenie zakupu, ale dlaczego tylko tego? Może warto zainwestować w “potwierdzenie sympatii”? Dołączaj do swoich przesyłek liściki, w których podziękujesz za zakupy w sklepie albo ulotki z rabatami na kolejne. Potraktuj klienta indywidualnie, spraw, żeby czuł się zauważony. Spróbuj wymyślić coś oryginalnego i charakterem pasującego do Twojej marki. Znów postaw na doświadczenie, którym jest odpakowywanie paczki i niczym w kartce urodzinowej bezpośrednio zwróć się do swojego klienta – to działa!

4. Jak stworzyć piękne pudełko wysyłkowe? Gratisy są super
Do paczek dorzucaj darmowe produkty – mogą to być próbki Twoich kosmetyków, naklejki albo po prostu cukierki (może z logiem Twojej firmy?). Wszyscy lubią gratisy, a już zwłaszcza niespodziewane. Dostosuj się do rodzaju sprzedawanych przez siebie produktów i ich cen. Dodaj coś od siebie w ramach podziękowania za skorzystanie z Twoich usług – ludzie lubią czuć się ważni, wykorzystaj to!

Piękne pudełko wysyłkowe stworzysz na https://packhelp.it.

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułKiedy warto wypożyczyć wyjątkowy samochód?
Następny artykułAwaria wodociągu w Świebodzicach