Strona główna Artykuł sponsorowany Etapy rebrandingu stacji paliw

Etapy rebrandingu stacji paliw

0

Rebranding stacji paliw to kompleksowy proces zmiany identyfikacji wizualnej, który obejmuje wiele etapów. Proces rebrandingu zachodzi zwykle, gdy stacja lub sieć zmienia właściciela lub marka potrzebuje odświeżenia wizerunku, zmienia logo. Poniżej znajdziesz szczegółowy poradnik, który pomoże Ci zrozumieć i skutecznie przeprowadzić każdy z tych etapów.

  1. Audyt

To etap zebrania informacji dotyczących aktualnego stanu stacji paliw oraz identyfikacja obszarów do poprawy, zmiany oraz zakresu prac. Przeprowadzamy dokładny audyt stanu technicznego stacji, wiaty, podkonstrukcji, konstrukcji, dotychczasowych fundamentów pylonu cenowego w tym instalacji i infrastruktury.

  1. Pomiary

Ekipa montażowa Graffico dokonuje pomiarów z natury. Wykonanie dokładnych pomiarów stacji paliw, uwzględniają dostępne powierzchnie reklamowe i miejsca docelowe na nowe elementy identyfikacji wizualnej. Zebranie danych pomiarowych jest podstawą do przygotowania projektów plastycznych i wizualizacji 3D oraz opracowania wyceny

  1. Wizualizacja

To etap opracowania koncepcji rebrandingu, wizualizacji nowego wizerunku stacji paliw wraz z inwestorem. Graffico opracowuje projekty dla wszelkich reklam, znaków, pylonu cenowego, pylonów wjazdowych, witacza, tablic informacyjnych, oznakowania sklepu, myjni samochodowej i innych elementów wizualnych, by stworzyć spójny projekt. Zobacz TUTAJ, jak marki zmieniły wizerunek dzięki rebrandingowi stacji paliw.

  1. Dokumentacja Techniczna

Przygotowanie szczegółowej dokumentacji technicznej stanowi podstawę do produkcji elementów identyfikacji wizualnej stacji paliw. Tu określamy materiały, z jakich zostaną wykonane nowe elementy, design, specyfikacja źródeł światła, podzespołów. Jednocześnie przygotowujemy instrukcję instalacji dla pracowników odpowiedzialnych za montaż.

  1. Produkcja

Wyprodukowanie wszystkich niezbędnych elementów rebrandingu wymaga regularnej kontroli jakości w trakcie produkcji, aby zagwarantować inwestorowi zgodność z ustalonymi specyfikacjami i założeniami. Zwykle ten etap trwa 4-6 tygodni.

  1. Montaż

Ostatnim etapem realizacji rebraningu stacji paliw jest fizyczne zamontowanie nowych elementów identyfikacji wizualnej na stacji paliw. Montaż wykonują certyfikowane ekipy montażowe Graffico. Instalacja elementów identyfikacji wizualnej w zależności od wielkości stacji trwa od 2-4 dni. W tym czasie stacja funkcjonuje, Graffico stara się przeprowadzić bezpiecznie, ale stacja funkcjonuje nieprzerwanie. Na koniec inwestor otrzymuje dokumentację powykonawczą. Jeśli chcesz zobaczyć montaż witacza dla stacji paliw, wejdź TUTAJ

/Artykuł sponsorowany/

Poprzedni artykułMistrzowie parkowania [FOTO]
Następny artykułWyczuli gaz w kamienicy