Upowszechniające się nowoczesne zdobycze rozwoju technologicznego zmieniają każdy aspekt życia. Po rozwoju cyberprzestrzeni doskonale widać, na jakie rozwiązania stawia się obecnie. Jeśli zatem zajmujemy się prowadzeniem własnej działalności i traktujemy Internet jako cenny sposób docierania do nowych klientów, z pewnością powinna zainteresować nas fotografia reklamowa w 360 stopniach. O czym dokładnie mowa?
Bardzo popularną formą prezentacji produktów w asortymencie są tzw. zdjęcia obrotowe. Chodzi tutaj o odpowiednio zakamuflowany „pokaz slajdów” sprawiający wrażenie interaktywnej animacji. Klient zyskuje możliwość przyjrzenia się produktowi z każdej interesującej go strony, a nawet może zatrzymać „animację” lub ją cofnąć. Implementacja takiej funkcjonalności w obrębie strony wcale nie jest trudna, natomiast warto oczywiście zostawić to profesjonalistom. Im powinniśmy też zaufać w takiej kwestii jak zdjęcia reklamowe 360 stopni. Realizacja projektu znacznie wykracza poza standardowe umiejętności fotograficzne. Jeśli więc sami paramy się robieniem zdjęć, to warto uświadomić sobie, że mówimy tutaj o całkowicie innej praktyce robienia zdjęć.
Więcej o zdjęciach reklamowych przeczytasz na: https://fp360.pl/uslugi/zdjecia-reklamowe/
Fotografia reklamowa w 360 stopniach – jak powstaje?
Patrząc na zdjęcia obrotowe od strony czysto technicznej, należałoby nazwać je sprytnie przedstawionymi pokazami slajdów. Wiele osób mylnie uważa, że aby wykonać taki projekt, potrzebne są zaawansowane modele trójwymiarowe produktów. W praktyce proces tworzenia takich fotografii jest znacznie prostszy. Przede wszystkim kluczowe jest ustawienie i odpowiednia scenografia. Potrzebujemy solidnego oświetlenia padającego na produkt pod jednolitym kątem oraz białe tło. Najlepiej, jeśli będzie ono możliwie jak najbardziej gładkie. Następnie wykonuje się liczne zdjęcia przedmiotu z różnych perspektyw. Tym sposobem otrzymujemy kilkadziesiąt fotografii, które prezentowana jedna po drugiej tworzą iluzję ruchu. Działa to trochę na zasadzie animacji poklatkowych.
Pozostaje jedynie implementacja plików w obrębie strony. Tym z koeli zajmują się specjaliści od zarządzania stronami www. Decydując się na współpracę z poznańską firmą fp360 zyskujemy dostęp do obu usług. Z jednej trony profesjonalni fotografowie zapewnią nam wykonanie doskonałej jakości fotografii reklamowej w pełnym obrocie oraz implementację zdjęć na naszym sklepie internetowym.
Warto pamiętać o tym, że współcześni klienci częściej kierują się estetyką zdjęć niż specyfikacją produktów. Wyjątkiem pozostaje oczywiście elektronika. W innym przypadku atrakcyjne wizualnie obrazki są w stanie przekonać nabywców do kliknięcia przycisku „kup teraz”.
Przyszłość zdjęć reklamowych
Zadbanie o odpowiednią oprawę wizualną strony polega więc nie tylko na estetycznym szablonie, ale również – dostosowanej do współczesnych standardów prezentacji asortymentu. I chociaż zdjęcia reklamowe 360 nie są jeszcze obecne wszędzie, to zauważalny jest trend zwiększającego się zainteresowania przedsiębiorców tym sposobem prezentacji swojej oferty sklepowej. Można zatem oczekiwać, że za kilka, kilkanaście miesięcy, taka fotografia reklamowa będzie nie tylko standardem, a ale i wzorem do naśladowania.
Sprawdź także Jak przygotować zdjęcia na Amazon?
/Artykuł sponsorowany/