Jak sprzedawać z sukcesem i nie naruszać przepisów RODO?
W przypadku złamania przepisów prawa jego nieznajomość nie jest żadnym usprawiedliwieniem. Tak więc zamiast dowiedzieć się, na co konkretnie pozwala, a czego zabrania ustawa RODO po złamaniu jej zasad, lepiej zdobyć tę wiedzę wcześniej. Oczywiście dostęp do danych osobowych to nieodzowna część działań związanych z marketingiem. Zadowalające wyniki sprzedażowe? Chwytliwa reklama? Jak to wszystko ma się do obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych? Otóż te są dość rygorystyczne, a kary za ich nieprzestrzeganie wciąż wzrastają. Z tego względu warto kontrolować podejmowane w firmie działania pod względem przestrzegania przepisów RODO, szkolić pracowników oraz korzystać z doradztwa w tej dziedzinie. Te usługi oferuje m.in. spółka https://www.crowe.com/pl, z której wsparcia można skorzystać na zasadach outsourcingu.
Jak wdrażać pracowników w przepisy RODO?
Nie wiesz, czy posiadasz wystarczającą wiedzę, by przekazać swoim pracownikom zbiór kluczowych informacji w zakresie przepisów RODO? A może sam masz wątpliwości odnośnie do zapisów z umowy o ochronie danych osobowych? Jeśli tak, możesz skorzystać ze wsparcia firmy outsourcingowej, która wykona audyt w celu zweryfikowania, czy dana działalność prowadzona jest w pełni legalnie. Co więcej, eksperci zorganizują system szkoleń i warsztatów dla pracowników, tak aby wiedzieli oni, jakich zadań podczas pracy z danymi osobowymi mogą się podjąć, a które z nich są poprzez prawo zabronione. Co więcej, możesz skorzystać na zasadach outsourcingu z usług IOD (Inspektor Ochrony Danych) – to szczególnie opłacalne rozwiązanie dla firm przetwarzających wiele wrażliwych informacji.
/Artykuł sponsorowany/